maanantai 24. kesäkuuta 2013

Time is passing too fast

Hui, kolme viikkoa lomaa jo takana! Toisaalta on tapahtunut paljonkin, mutta toisaalta ei oo tapahtunut mitään. Ristiriitaista. No, vielä on viikkoja aikaa.

Mulla on vihdoin(!!!!!) Espanjan kuvat katsottu läpi ja valittu teidän silmille sopivimmat (?) vaihtoehdot. Kunhan ne vielä jaksais tänne latasta (NIITÄ ON PALJON). Toivottavasti pian.

Kuvia on kertynyt kameraan runsaasti, joten asiaakin olisi. Äänestitte näköjään "päivä mun kanssa"-postauksen puolesta, no nekin kuvat odottaa lataamista ;) Hiljaa hyvä tulee!

Liikuntaa oon nyt tässä reilun kahden viikon ajan yrittää tunkea osaksi elämää ja onnistunutkin siinä omasta mielestä ihan hyvin. Heiaheiasta löydyn omalla nimelläni, eli Heidi Auvinen.

Liikunnan ansiosta mun juhannus meni mökillä potiessa aivan järkkyä lihasjumia (joka mulla on edelleen)... Et kiitti vaan Jani (mun "PT") tosi killeristä uudesta saliohjelmasta.... Hahah. Kyllä tää tästä.

Isällä alkoi just kesäloma, ja nyt on suunnitelmat aika auki. Pieniä "ehkä"-juttuja on, mutta uskon, että mennään tänä kesänä aika lailla fiiliksellä, extempore.

Siinäpä teille vähän sekavaa (toisaalta väsyttää, toisaalta ei, mutta järki ei kulje mukana) päivitystä mun elämästä, mutta juhannuksesta (ja Espanjasta) yms. on tulossa hieman lisää myöhemmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti