keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

18

Täysi-ikäinen täällä moi! Maanantaina klo 02:23 tuli sellainen lukema mittariin :) Nämä ensimmäiset päivät täysi-ikäisenä on menny ihan hujauksessa, kun maanantaina käytiin auton huollossa ja sen jälkeen hieman ajelemassa Varkaudessa ja siitä lähdettiin sitten tekemään remppaa Kuopioon. Tiistaina remppa jatku (ja onneks valmistu)! Tänään sitten mulla oli hammaslääkäri ja sitten inssi! Eli.... MÄ SAIN AJOKORTIN! JEE!!!
Maanantaina illalla mummi ja vaari tuli juhlistamaan mun synttäreitä - syötiin ja juotiin hyvin ja herkuteltiin mun ja äidin tekemällä minttujuustokakulla :) Oli hyvää.

Lahjojakin sain pari ihanuutta...



Äidiltä ja isältä siis tuo ihana Talon sydän-kaulakoru ja mummilta ja vaarilta tuo Pandora-koru :) Aivan ihania kumpikin!

Tähän loppuun ajattelin kirjoitella pari toivettanne auki. :) Eli olitte toivonu, että kertoisin, mikä minusta tulee isona ja mitä haluaisin elämäni olevan 10 vuoden kuluttua. Mielestäni tähän saumaan on hyvä kertoa tästä nyt :)

Eli...

Mikä minusta tulee isona?
Tällä hetkellä mä oon sitä mieltä (ja ollut jo moooonta vuotta), että minusta tulee opettaja. Mielessä on eniten pyörinyt ajatus ruotsinkielen opettajan ammatista, johon haluaisin sivuaineiksi englannin, erityisopetuksen, luokanopettajan sekä ehkä äikän ja psykan. Suunnitelmia siis on :D Näillä näkymin oon hakemassa ens vuonna Jyväskylään opiskelemaan :)

Entä 10 vuoden kuluttua?
Siis 28-vuotiaana... Hmm... No, toivottavasti oon silloin jo valmis opettaja ja löytänyt mahdollisesti elämänkumppanin :) Asun varmaan jossain päin Suomea tai jopa maailmalla. Omistan toivon mukaan muutaman karvapallerokisun :D En oo miettinyt tarkemmin, muttta jospa se joskus selviää!

Mukavaa keskiviikkoiltaa murut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti