sunnuntai 21. elokuuta 2011

This is gonna hurt

Mun bloggailutahti on hieman hiipunut koulun alkamisen jälkeen - kiitos armottoman määrän läksyjä ja pitkien päivien. Intoa on myös vienyt sairastaminen - meikäläinen on taas antibioottikuurilla. Keuhkoputkissa on jotain häikkää (kai) ja paha poskiontelontulehdus. Et silleen. Joudun kuulemma astmatesteihin, jos tää yskä ei mee nyt näillä antibiooteilla ohi. Syyksi epäilivät huonepölyä ja siitepölyä. Kissoista mulla ei oo koskaan tullut mitään oireita ja oon sentäs elänyt koko mun elämän kissojen kanssa.


Mutta ne viikon asut:


Maanantai:
farkut GT / toppi GT / paita GT / liivi H&M / kengät H&M / sukat Lindex / nominationit / luokkasormus


Tiistai:
farkut GT / toppi GT / paita H&M / sukat Lindex / kaulakoru GT / nominationit / luokkasormus


Keskiviikko:
farkut GT / topit GT / villatakki Vero Moda, Tuuri / huivi Egyptistä / nominationit / sukat Lindex


Torstai:
farkut GT / toppi GT / paita H&M / huivi Egyptistä / sukat Lindex / nominationit


Perjantai:
farkut GT / paita H&M / villatakki Vero Moda, Tuuri / huivi Egyptistä / sukat Lindex / nominationit


Sellaista tällä viikolla. :)

2 kommenttia:

  1. Maanantain asu oli paras! Lisää, lisää. :) SE LIIVI ON IHANA! Hyvä että pidät tälläistä blogia, koska täältä on niin kiva napata tyylivinkkejä kouluun. Kiitos! <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitos :) Tuo liivi on yksi mun lemppareista!

    VastaaPoista