perjantai 26. elokuuta 2011

Sabotage

Jälleen suloinen sabotage 
Mä putosin sun ansaas 
Mä tiesin että enkelit 
On kieroja kuin rinkelit 
Kun pilvellesi pyrähdin 

Oon ystävä mustelmien 
Tarpeeksi niistä saa mä en 
Siks vaik sun kanssa leikkimään 
Ei jäisi hai tai härkäkään 
Täs oon taas ilman kypärää 

Ja kohta nuolen haavoja 
Syviä ja suolaisia 
Kun mikään ei tunnu miltään 
Kipu korvaa ystävää 

On mua viety huoneisiin 
Ja murtauduttu mun tunteisiin 
Nähdäkseen siel ei mitään oo 
Vaik käyttäis kirkkainta valoo 
Siel kaikuu kun huutaa "haloo" 

Mä tarvitsen mun haavoja 
Syviä ja suolaisia 
Kun mikään ei tunnu miltään 
Kipu korvaa ystävää 
Joka ei jätä milloinkaan 
Nöyränä vartoo vuoroaan 
Kun mikään ei tunnu miltään 
Kipu korvaa ystävää 

030-182-xxx hoen mun nimeä 
Mykkiin puhelinvastaajiin 
Et saisin sut viel kerran kii 
Muuttaisit mut viel kerran eläväks 
Kuulevaks sekä näkeväks 
030-182-sabotage hoen sun vastaajaan 

Mä tarvitsen mun haavoja 
Syviä ja suolaisia 
Kun mikään ei tunnu miltään 
Kipu korvaa ystävää 
Joka ei jätä milloinkaan 
Nöyränä vartoo vuoroaan 
Kun mikään ei tunnu miltään 
Kipu korvaa ystävää



Jälleen aivan ihana kappale aivan ihanalta artistilta. Ei voi muuta kuin rakastaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti