sunnuntai 14. elokuuta 2011

The first two days in high school

Koulu alkoi torstaina ja siitä asti on ollut sitten tekemistä enemmän kuin tarpeeksi. Tälläkin hetkellä minun pitäisi olla tekemässä jotain puhe-esitystä huomiselle äikän tunnille...


Lukiossa on kivaa ja just kivan rentoo, tekemistä vaan on paljon ainakin näin aluksi, ennen kuin tottuu. Lukujärjestykset ei oo pahoja, tää jakso taitaa olla lukuvuoden pahin - 6 ainetta, mikä ei oo viime vuoteen nähden mun mielestä mitään. Opettajat on kivoja ja luokka on kiva.


Torstain asu:
topit  GinaTricot / farkut GinaTricot / bolero Pieces, Vero Moda / kaulakoru H&M / kengät H&M / nominationit / Jet Set-kello Kultajousi / Kalevala-sormus joululahja / luokkasormus

Perjantain asu:
toppi Vero Moda / paita H&M / farkut GinaTricot / sukat Lindex / nominationit / Kalevala-sormus joululahja / korvikset (ei näy kuvassa) GinaTricot

Nyt jos menis tekemään sitä puhe-esitystä! Kuulemisiin!

7 kommenttia:

  1. taisit matkia oprilta tuon luettelotyylin, jossa kerrot mistä mikäkin on hankittu. tukka kaipaa suoristamista.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Joo, myönnän, että näin tuon luettelotyylin Oprin sivuilla, mutta saahan sitä muutkin käyttää. Ei sitä ole mihinkään kirjoitettu, että vain Opri saa sitä käyttää.

    Mä en yleensä suorista mun hiuksia, vaan annan niiden olla luonnonkiharat.

    VastaaPoista
  3. ...ite varmaan tykkäisit, jos heti sinua alettaisiin matkia, eikö kannata keksiä mielummin jotain omaa..

    VastaaPoista
  4. KAUHEETA VARASTIT TON IDEAN OPRILTA:..............

    hei halooo. ei missää lue: "TÄmä on OPRIN, älä käytä?"

    ja ainakin mä oon nähnyt tollasia merkitsemistapoja muillakin bloggareilla...

    VastaaPoista
  5. Anonyymi1: Monet muut bloggaajat käyttää samaa luettelotyyliä, joten en mä mitään matki, tuo on yleinen tapa tehdä noin.

    Anonyymi2: hahahah. Samaa mieltä sun kanssa.

    VastaaPoista
  6. Ei oo mitenkään mun keksimä toi vaatteiden luettelointityyli, toihan on pelkkä lista, eikä edes mikään persoonallinen tapa :)

    Todennäkösesti mäkin oon alunperin nähny jonkun listaavan vaatteensa noin ja inspiroitunu siitä :)

    Peeäs. Ota noi kirjaintunnistus juttu kommentoinnista pois, se on rasittava ! :D

    VastaaPoista
  7. Opri: Hahah :D Joo, täytyypä muistaa.

    VastaaPoista