tiistai 23. elokuuta 2011

Harrastukset part 3. Musiikki

Musiikki on ollut mulle aina erittäin tärkeää ja olenkin harrastanut sitä pienestä pitäen. Laulanut olen aina ja olen soittanut monia instrumentteja elämän aikana - ja toivon mukaan tulen oppimaan vielä monta uutta!


Olen soittanut 5-kielistä kannelta, kitaraa, bassoa, rumpuja, pianoa, nokkahuilua... Niitähän riittää. Vielä joskus haluaisin oppia soittamaan selloa ja hyödyntämään ääntäni paremmin.

Musiikin kuuntelu antaa minulle voimia silloin, kun minulla on vaikeaa ja haluan "paeta" maailmaa. Musiikki ja musiikin kuuntelu on olennainen osa päivittäistä elämääni ja en voisi kuvitellakaan luopuvani siitä. En edes halua kuvitella.
Nykyään kuuntelen melkein mitä musiikkia tahansa, mikä kuulostaa hyvältä. Musiikkimakuni on laajentunut viime vuosien aikana hurjasti. Kappaleen tarina on minulla tärkein.


"Once my heart beats to the rhythm of the falling snow"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti