sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

See the stars glow all their gazing lights on you

Viime päivät ovat menneet erittäin tiiviisti Gossip Girlin, tuulettimen palvomisen, neulomisen yms. merkeissä.


Gossip Girlin eka tuotantokausi tuli katsottua alta aikayksikön ja toista olen jo melkein puolessa välissä! Ehkä paras draamasarja aikoihin!!

Näin helteillä en ole hirveästi ulkona viihtynyt - riittää pelkkä ajatuskin, niin hiottaa! Ja torstaina taisin polttaa polveni ja osan rintakehääni (vaikka rasvasin ne huolella), niin senkin takia on hyvä hoitaa ne nyt kuntoon. Nuo palaneet kohdat on siitä erikoisia, että ne ei oo hirveän kipeitä - ne vaan punottaa... No, mutta niistä helteistä. Äiti ja isä oli ihania ja osti minulle kunnollisen tuulettimen, koska olin valittanut, että nukun huonosti kuumuuden takia.
Kerrankin tuollainen "jalallinen" versio. Pöytäversioiden kanssa oon tapellut monta kesää.


Äiti kävi hakemassa minulle tilaamani nominationpalat <3 (Sori huono kuvien laatu)
Ruotsin lippu
Palmu
Norjan lippu

Nuo siis tuli minun "matkarannekeeseen", johon minä kerään muistoja matkoista, jolla olen ollut - lippuja, monumenttejä yms. mitkä liittyy jollain tapaa kyseiseen kohteeseen. Nyt siinä on siis: Ruotsin lippu (minun ensimmäinen ulkomaan matka parin vuoden ikäisenä), palmu (minun ensimmäinen  rantaloma Kyprokselle 7-vuotiaana, Thaimaan matka talvi 2009-2010 ja Teneriffan matka kevät 2011), sfinksi ja pyramidi (Egyptin matka kymmenvuotiaana), Norjan lippu (kaksi kertaa Norjassa kesä 2007 ja 2010) ja viimeisenä Eiffel-torni - Pariisi kesä 2011. Kaikki matkat ovat olleet muistamisen arvoisia ja näin ollen ansaitsevat paikkansa korussani.

Tänään käytiin Kuopiossa hieman kiertelemässä marketteja, etsimässä tavaroita tulevalle roadtripille vuosimallia 2011 ja syömässä Rossossa.

Tällaisessa asussa olin liikenteessä:
~farkut - GinaTricot
~toppi - Only
~bolero - H&M
~sukat - Lindex
~laukku - äidiltä
~nominationit

Tällaista löytyi:
The Tourist, Salt, Ystävänpäivä -leffat. Tuo Salt tuli kaupanpäälisenä tuohon The Touristiin. Olisin kyllä sen ilman tuota tarjoustakin lisännyt ostoskoriin... :)
Turkoosi Mavalan lakka ja Maraboun Sensation-suklaa <3

Nyt taidan mennä suihkun kautta katsomaan pari jaksoa Gossip Girliä ja sitten nukkumaan, sillä huomenna on paljon tekemistä!

Loppuun aivan ihana kappale Anette Olzonin joskus ilmestyvältä soolo-albumilta. Invincible <3 

6 kommenttia:

  1. sattumalta eksyin tänne sun blogiin ja kivalta vaikutta =)

    VastaaPoista
  2. aivan ihana tuo turkoosi lakka!! :) mistä ostit sen?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Ostin sen Kuopion Päivärannan Citymarketista. :)

    VastaaPoista
  4. ite erhdyin kattomaan ton touristin. ite siis es yhtääään tykänny, jotenki depp ei vaan toimi tossa roolissa. mutta tosi kiva idea tuo sun nomination homma ! ;)

    VastaaPoista
  5. Marika: Saa nähdä toimiiko minulla Depp tuollaisessa roolissa. Sinäänsä on kiva nähdä jotain vaihtelua tuolta mieheltä. :) Kiitos.

    VastaaPoista