keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Postcrossing-kansio - kansio täynnä muistoja

Omat kokemukseni postcrossingista ovat olleet erittäin positiiviset - vain kerran pari on tullut kortti joltain randomilta, joka ei ole noudattanut ohjeitani/toiveitani lainkaan vaan laittanut täysin erilaisen kortin kuin olen halunnut. Onneksi tuollaisia on ollut harvassa.


Vähän aikaa sitten päätin kasata tuon mahtavan vuoren postikortteja kansioon, jotta voisin niitä helposti ihastella ja muistella niihin liittyviä muistoja.


Näin teet oman postcrossing-kansion
(voit myös soveltaa muille korteille)


Tarvikkeet:
-mappi
-korttitaskuja
-muovitaskuja (tavallisia)
-kaksipuoleista teippiä
+kortit tietysti
+

Asettele kortit taskuihin mieleiselläsi tavalla (itse lajittelin saapumiskuukauden mukaan). Isommat laitan normaaleihin muovitaskuihin kaksipuoleisella teipillä kiinni. Koska haluan lukea kortit ilman, että otan ne pois muovitaskuista, laitan kortit vain toisen puolen taskuihin (korttitaskut ovat yleensä kaksipuoleisia).



Mahdolliset ns. kadonneet kortit eli "tunnuksettomat" kortit ja mahdolliset kiitoskortit oon ajatellut laittaa kansioon aivan taakse.

Nyt kansiosi on valmis!

Tällainen oli minun looputulos:
Aika paljon kortteja...

Lisäksi olen pitänyt ns. postcrossing-päiväkirjaa, johon olen merkinnyt saapuneet/perille menneet kortit.

Takakanteen oon merkinnyt ns. tärkeät päivämäärät

Loppuun laitan vielä mun lemppari kortit (heinäkuu 2009-kesäkuu 2011).







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti