maanantai 20. kesäkuuta 2011

Rainy days

Nämä päivät, mitkä olen ollut nyt kotona, ovat koostuneet lähes kokonaan dataamisesta ja siivoamisesta.


Otin itseäni niskasta kiinni ja siivosin kaappini (jotka olin luvannut siivota jo viimeiset 3 vuotta...) ja nyt alkaa olla loppusuoralla. Pöydältäkin on katsottu jo puoliksi ns. turhat tavarat pois. Huomenna jatkuu. Kirpparille on taas menossa pari kassillista tavaraa ja ollaan heitetty roskiin ja poltettu yhteensä varmaan 8 muovikassillista papereita/vanhoja koulukirjoja ja vihkoja yms. Siivotessa oon nyt katsonut kauhulla, kuinka paljon mä oon voinut haalia kaikkea turhaa vuosien saatossa! Oon mä aikamoinen hamsteri! :D


Mummi ja vaari tuli tänään syömään meille ja minä leivoin mokkapaloja. Oli niiin hyvää!


Nyt viikonloppuna oon kuunnellut Spotifytä ihan hirveän paljon!! Varmaan jotain 13+ tuntia.. Mun ennätys! Varsinkin Sixx A.M ja Piratesin soundtrackit on olleet todella suuressa kulutuksessa... Varsinkin tuo Sixx A.M:n Heroin Diaries! *RAKKAUS*


Tässä muutama paljon kuunneltu kappale:












Loppuun vielä kaksi kuvaa tältä päivältä:
Meillä kävi tänään siivoojat ja Milla pelkää niitä. Se tulee aina mun sänkyy piiloon niitä ja nyt se nukahti sinne ja torkkui siellä monta tuntia... Pikkunen poskellaan. :3
Poltettiin niitä roskia ja ajattelin kokeilla liikkeenpysäytintä kameralla. Omasta mielestä onnistui tosi hyvin!


Huomenna aamulla olisi jälleen aikainen herätys, koska äidillä on fysioterapeutti klo 8.15 ja minä lupauduin lähtemään salille kaveriksi (se fysioterapeutti on salilla)... Nuo aikaiset herätykset tuntuu tosi kivoilta, kun viikonloppuna oon mennyt nukkumaan joskus 2-3 aikaan yöllä ja herännyts siinä 12.-13.30... Pikkasen on rytmi sekaisin... :D

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus jälleen :) Miten kävi sen sun kouluasian kanssa, ootko lukioon menossa? Kivaa päivää! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: :) Kiitos. Vastaus selviää tämän päivän postauksessa, jonka toivottavasti ehdin illalla kirjoittelemaan!

    VastaaPoista
  3. Löytyikö mitään kivoja vaatteita kaapin pohjalta?:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Mä pengoin tässä keväällä viimeksi vaatekaapit läpi, joten nyt en ole niihin koskenut.

    VastaaPoista