maanantai 20. kesäkuuta 2011

Pariisin ostokset

Tässä siis lupaamani postaus Pariisin ostoksistani. Postauksen lopussa on viime aikoina saatuja muita juttuja... :)


Mä olin jo kauan miettinyt näiden ostamista, ja Pariisissa sattui ohittamaton tarjous noista eteen, joten en voinut sanoa noille "ei". The Body Shopista siis kookos vartalovoi ja kuorinta.


Löydettiin ihana "krääsäkauppa" Claire's, josta ostin:
Kaksi pantaa, koska en jaksa nyt kesällä leikkuuttaa otsista ja pannat ovat tarpeen! Tuo "kaksoispanta" vaikutti mielenkiintoiselta!
Ihanat pöllökorvikset, joista toisesta teen kaulakorun. <3
Syötävän suloiset sulkakorvikset

Ns. matkamuistomyymälöissäkin tuli vierailtua:
Tuollaisia Eiffel-korviksia olin etsinyt jo jonkin aikaa ja ne vihdoin löytyi. Sain koluta aika monta myymälää läpi!
Avaimenperä, jonka Eiffelistä teen kaulakorun ja äiti saa tuon PARIS-killuttimen...
Totta kai minun piti leikkiä turistia! ^^
Ihana pashmina huivi

Ensimmäistä kertaa kierrellessämme Montmartressa, löysimme erittäin mielenkiintoisen kaupan. Siellä oli laareja, joista sai tonkia vaatteita mielensä mukaan - hinnat olivat 1,99€-5,99e... Sieltä löysin (5,99€ laarista):
Toisolkaiminen musta toppi (pari korjausta niin on täydellinen!!)
Tuubimekko. Alunperin tuossa oli ohuet olkaimet, mutta mä en tykännyt niistä ja leikkasin pois.

Käytiin myös paikallisessa H&M:ssä:
Ihanat LÖYSÄT vähän haaremihousun tyyliset ohuet kollarit. Aivan ihanat jalassa!

Viimeisenä aamuna shoppaillessa löydettiin kiva vaateliike nimeltä Promod meidän nurkilta ja päätettiin pistäytyä:
Kivat farkkushortsit
Vähän "pussimainen" hame  Tuo vyö tuli mukana.

Lisäksi ostettiin taas IISO kasa postikortteja :)

Sitten niihin muihin juttuihin:

Mummi antoi minulle liikuntapaidaksi tällaisen t-paidan (hän antaa minulle usein paitoja, joita ei itse tykännytkään käyttää - siis ne on käyttämättömiä - ja mulla ne menee tosi hyvin liikuntatunneilla tai salilla):
Näin mun kummeja mummin luona ollessa ja sain synttärilahjaksi:
Takakannen perusteella joku hömppähömppä-kirja. Juuri sopiva sadepäivien iloksi!

Äiti löysi siivotessaan työhuonettaan tällaisen ihanuuden:
Tuollainen kiva "vanhahtava" laukku :)

Ja matkalla mummin luokse yhdestä Cittarista löytyi:
Tämä paita löytyy jo yhdestä päivän asu-kuvastakin. Tykkään itse tosi paljon!


EDIT!!! En ole muistanut esitellä yhtä tuon reissun IKEA-ostosta. Ostettiin mulle uusi talvipeitto. 

Mitäs tykkäsitte ostoksista? :)

4 kommenttia:

  1. Tuo Promod on ihana kauppa! Kävin silloin Luxemburgissa siellä usein. Ai kun se ois Suomessa :)

    VastaaPoista
  2. ambra: Joo, Promod saisi kyllä Suomestakin löytyä, sen verran kiva kauppa on kyseessä!

    VastaaPoista
  3. Pöllökorvikset <3 pure love.

    Minäkin haluan Pariisiin, heti. NYT! :)
    -Laapa
    laapalaura.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Laapa: Ne on <3 Kannattaa tosiaan mennä! Minä haluan sinne kans uusiks!

    VastaaPoista