torstai 19. toukokuuta 2011

Think about home when you're far away

Nyt on viimeinenkin koe peruskoulussa ohi! Loppua kohti lukumotivaatio hieman lopahti, mutta jospa nekin hyvin meni.... Eli tuosta koeviikosta johtui tämäkin tauko.


Maanantai koitti n. 4-5 tunnin yöunien jälkeen, kiitos MM-finaalin. No, koulussa tuli oltua hieman silmät ristissä - meinasin nukahtaa taas yhdelle luennolle.


Tällainen oli maanantain asu:
~paita - H&M
~toppi - H&M
~farkut - Savanna Shop
~sukat - Seppälä
~panta - Seppälä
~nominationit
~sormus - Kalevala

Sinivalkoisissa mentiin!

Tiistaina olikin sitten ranskan koe ja tänään saatiin tulokset: mä sain 9 ja mun ranska pysyy 10:ssä. :) Vähänkö olin iloinen!

Tiistain asu:
~farkut - Savanna Shop
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - H&M
~sukat - Seppälä
~panta - Seppälä
~sormus - Kalevala

Keskiviikkona varmistui, että mun liikunnan numero nousee! Keskiviikkona oli myös matikan koe, joka mun mielestä meni ihan hyvin. :)

Tänään eli torstaina meillä oli viimeinen koe - ruotsi. Omasta mielestä se oli todella helppo, sillä tein sen 15 minuutissa. Tänään oli meidän viimeiset musiikin tunnit ja harjoitukset kevätkonserttia varten (joka on 2 viikon päästä). Tunneilla oli todella hyvä fiilis, tulee todellakin ikävä tuota porukkaa!

Torstain asu:
~farkut - Savanna Shop
~toppi - GinaTricot
~paita - Stradivarius, Teneriffa
~sukat - Seppälä
~panta - Seppälä
~nominationit
~sormukset - Kalevala ja luokkasormus

Viime aikojen hankintoja:
 Maybellinen PRO-lakka sinisenä, Tokmannista
 Blistex-huulirasva vanhan tilalle, Tokmannista
 Charlaine Harrisin uusin, cdon.com:ista
Tilailtiin tässä vähän aikaa sitten meidän luokalle luokkasormukset ja saatiin ne tiistaina. Tollanen kiva ja yksinkertainen <3

Mä oon kuunnellut ihan tolkuttomasti Eric Saadea viime lauantain jälkeen...! Tässä muutama lemppari:

ERIC SAADE - BREAK OF DAWN

ERIC SAADE - IT'S GONNA RAIN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti