sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Montako elämää meil' on vielä jäljellä

Viime postauksesta on taas kulunut lähes viikko, se tosin menee tutkinnon ja kokeiden piikkiin.


Ensinnäkin, perjantainen tutkinto meni hyvin ja tässä hieman kuvatodisteita siitä:
Arvosanana tuli siis 3 (asteikolla 1 huonoin ja 5 paras). Oon tosi tyytyväinen, koska rehellisesti sanottuna hain jotain 2, kunhan läpi menee.


Mutta takaisin viikolle...


Tiistaina mulla oli tällainen asu:
~villatakki - DIY
~topit - GinaTricot
~farkut - GinaTricot
~sukat - Jar-X
~panta - Seppälä
~sormus - Kalevala

Mä suoritin vihdoin laulukokeen musiikin tunnilla. Ääni ei ole vieläkään kunnossa, mutta paremmassa silti kuin aikoihin. Sain siitä 9½.
Mun musiikin ope ihmetteli, kun mua ei oo lähetetty mihinkään tutkimuksiin, koska mun tää tauti on jatkunut jo 2 kk ja yskä kummittelee vieläkin ja ääni on jossain tuolla kaivossa. Mutta ei ne oo nähneet TK:ssa sitä tarpeelliseksi.

Koulun jälkeen käytiin äidin kanssa etsimässä minulle kevätjuhla-asuun boleroa ja löydettiinkin se sitten Akusta ja Adasta. Hintaa oli 34,95€.
 Samalla reissulla käytiin Savanna Shopissa, kun huomattiin ikkunassa kyltit -70% yms. Löydettiin tuollainen neulehuppari-hommeli. 5€ ja merkki on CREEM.


Keskiviikko oli no, normaali keskiviikko. Silloin oli viimeinen soittotunti ennen tutkintoa, ja se jos mikä aiheutti hieman sydämentykytystä. Kaikki ei mennyt ihan putkeen ja silleen, joten olin kyllä ihmeissäni, että sain noinkin hyvän arvosanan perjantaina. No, mulla oli tuuri mukana!


Keskiviikon asu:
~huppari - Katelta
~kollarit - Fruit of the Loom
~huivi - GinaTricot
~sukat - Jar-X
~panta - Seppälä

Torstaina mä surffasin ympäri kirkonkylää koulun jälkeen Marin kanssa. Meillä molemmilla loppui koulu jo klo 12 ja siinä jossain yhden maissa mä menin äidin työpaikalle odottelemaan, että saan mun vapaasäestyksen nuotin perjantaita varten ja tietysti sitä, että pääsisin kotiin. Ilta menikin sitten panikoidessa perjantaista ja väkertäessä vapaasäestystä.

Torstain asu:
~villatakki - DIY
~toppi - GinaTricot
~farkut - GinaTricot
~sukat - Seppälä
~panta - Seppälä

Sitten koittikin se kauan odotettu/pelätty perjantai.

Tällaisessa asussa lähdin koitokseen:
~farkut - GinaTricot
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - GinaTricot
~panta - Seppälä
~reinot - CM

Mahdollisimman tutulla, rennolla ja turvallisella liikenteessä.

Lauantai meni lukiessa kokeisiin ja vihdoin sain aikaiseksi myös etsiä potentiaaliset joululahja-ohje ehdokkaat! Nyt pitää rueta vaan kokeilemaan!
Novitaa, bilsaa ja terveystietoo...

Tänään käytiin Varkaudessa äitienpäivän kunniaksi syömässä. Ei oltu käyty varmaan vuoteen Rossossa, joten oli ihan piristävää käydä siellä. Oli hyvää ruokaa :P

Päivän asu:
~farkut - Savanna Shop
~toppi (alla) - H&M
~sininen paita - H&M
~kengät - Carlson
~panta - Seppälä
~nominationit
~sormus - Kalevala

Tänään mä olisin halunnut avata mun ajokauden, mutta joo... Ei oikein onnistunut. Kaikki hyvin siihen asti, kun pitäisi käynnistää. Ei käynnisty ei. Akku todennäköisesti paskana - sen kanssa oli ongelmia jo viime syksynä, mutta nyt se sitten teki lopullisen tenän. Isä onneksi lupasi huomenna käydä kyselemässä uutta akkua (joka menee toivottavasti takuuseen). Toivottavasti pääsisin pian jo ajelemaan, sillä kaasukättä kuumottelee! ;)

Loppuun vielä kuva eiliseltä. Ilta-aurinko! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti