sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Come as you are

Viikko vierähti jälleen todella nopeasti. Tällä hetkellä mulle kiireitä ja pään vaivaa tuottaa tulevat kolme koeviikkoa ja ensi viikolla oleva pianotutkinto.. Jälkimmäinen ehkä enenemässä määrin, sillä haluaisin todellakin, että se olisi ohi! Mua vaan ärsyttää stressata enää sen kanssa, mutta kun pelottaa, että kaikki ei mene niin kuin pitää jajajajaja.... ja että mä mokaan sen 6-0. Argh! Ois jo perjantai klo 14.00 niin kaikki ois ohi ja mulla ois joko vitutuksen multihuipentuma tai seitsemännen asteen onnellisuus.


Tiistaina oli suhteellisen kevyt lasku koulunpenkille, sillä oli valinnaispäivä. Koulun jälkeen lähdettiin isän kanssa Varkauteen hieman ostoksille ja tällaisessa asussa siellä katuja tallailin:
~farkut - GinaTricot
~toppi - GinaTricot
~3/4 hihallinen paita - H&M
~sukat - Seppälä
~kello - JetSet
~nominationit

Varkaudesta mukaan tarttui:
Vampyripäiväkirjojen kolmas osa <3
Vihdoin oikean sävyinen meikkivoide
ja meikkivoiteeseen sopiva puuteri
Kävin myös vihdoin lunastamassa joululahjaksi saamani Kalevalan "Sydän"-sormuksen <3

Keskiviikkona mä kävin pitkästä aikaa salilla ja tuli ainakin huomattua, etten oo vielä ihan kunnossa, kun välillä ei meinannut henkeä kunnolla saada. :/

Keskiviikon asu:
~huppari - Seppälä
~t-paita - Marimekko
~farkut - GinaTricot
~sukat - Seppälä
~panta - Glitter

Torstaina mulla oli pitkästä aikaa musiikin lisävalinnaisen tunnit. Oli mukava olla laulamassa, vaikkei ääni hirveästi vielä kestä, mutta fiilis oli vaan tosi hyvä.

Torstain asu:
~ruutupaita - GinaTricot
~toppi - Seppälä
~farkut - GinaTricot
~sukat - Seppälä
~panta - Seppälä
~nominationit
~sormus - Kalevala

Koulun jälkeen kävin äidin kanssa Tokmannissa ja pari leffaa lähti sieltä mukaan:
Notre Damen kellonsoittaja ja Prince of Persia, kumpaakaan en oo koskaan katsonut, niin nyt kyllä korjataan tämä vääryys!

Perjantaina meillä oli vapun kunniaksi naamiaiset, mutta allekirjoittanut ei oikein jaksanut panostaa. Mulla oli tosi kipeä olo (kuumettakin saattoi vähän olla), mutta päätin olla rohkea ja lähteä kouluun. Ja oikeestaan mun oli pakko lähteä sinne, koska mulla oli myös yksi viimeistä soittotunneista ennen tutkintoa.

No, mutta sitä asua:
~kollarit - Fruit of the Loom
~valkoinen pitkähihainen - Vero Moda
~neule - Ellos
~huivi - Egyptistä
~sukat - Jar-X
~panta - Seppälä
~tennarit - Carlson

Tuolla asulla mä en hakenut muuta kuin mahdollisimman lämpöistä oloa. Ja siinä mä onnistuin! :) No, en ollut ainoa, joka ei pukeutunut.

Viikonloppu on mennyt lukiessa huomiseen yhteiskuntaopin kokeeseen ja stressatessa tutkinnosta. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta! Peukut pystyyn ensi perjantaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti