maanantai 23. toukokuuta 2011

DAY 1

Ajattelin tehdä tällaisen juttusarjan tämän viikon TET:istä.


Huom! Sisältää silti ne jokapäiväiset jaarittelut :D


Tänään siis alkoi TET, josta vietän 3 päivää Leppävirran erityiskoulussa, Tietolassa, jossa minun äiti on opettajana. Loput 2 päivää olen äidin kanssa Joensuussa ISKE-verkoston järjestämässä Kansainvälisessä erityisopetuksen seminaarissa, jonne tulee luennoitsijoita mm. Uudesta-Seelannista ja Britanniasta.


Tämä päivä alkoi sillä, että syötimme ysien numerot Priimukseen ja tarkistin kokeita, jotta voimme aloittaa muiden luokkien numeroiden antamisen. Päivän aikana piirreltiin asvalttiin oppilaiden kanssa, syötiin avustajien kanssa minun ja äidin tekemää kakkua (oli hyvää!!) ja valvottiin puuttuvien kokeiden tekemistä ja tarkistetiin puuttuvat kokeet. Iltapäivällä käytiin Kivelässä siirtämässä ysien numerot vielä Kouluta-järjestelmään (jos mä oikein tajusin). :D Että sellaista tänään siellä. Mukavaa oli ja työkaverit on mukavia!


Tällaisessa asussa olin tänään töissä:
~caprikollarit - Only
~topit - H&M
~villatakki - H&M
~sukat - Lindex
~panta - Glitter
~nominationit
~sormukset - Kalevala ja luokkasormus

Loppuun vielä hieman kuvia päivästä:
 The Luokkahuone
 Paholaisen kakku, joka oli pirullisen hyvää!
 Koulun pihaa ja piirustuksia
 Kahvihuone
 Päivän lukujärjestys
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti