perjantai 4. maaliskuuta 2011

I beg to dream and differ from the hollow lies

Viikko meni yhdessä hujauksessa!


Maanantaina oli yhteiskuntaopin koe ja omasta mielestä se meni hyvin. Käytiin illalla sovittamassa koirahaalaria ja ottamassa viimeisiä mittoja.


Maanantain asu:
~villatakki - Ellos
~toppi - H&M
~farkut - Lindex
~panta - Glitter
~saappaat - DinSko

Tiistaina oli kokeeton päivä ja musiikissa meillä oli harmikseni sijainen, kun ope oli sairas. Koe vaan lähestyy uhkaavasti, joten harjoittelu olisi tarpeen...

Tiistain asu:
~huppari - Ellos
~toppi - H&M
~farkut - Lindex
~huivi - GinaTricot
~saappaat - DinSko
~panta - Seppälä

Keskiviikkona oli viimeinen koe, ja kyseessähän oli fysiikka. Mä oli pelännyt, että koe on vaikea ja koska aine ei oo mulle mikään helppo, mahdollisuudet huonon numeron suhteen kasvaa... Onneksi se tuntui ihan helpolta.

Keskiviikon asu:
~pitkähihainen - Vero Moda
~liivi - Lauran puoti
~farkut - Lindex
~vyö - GinaTricot
~huivi - GinaTricot
~saappaat - DinSko
~panta - Seppälä
~kello - JetSet

Keskiviikkona mulle sattui pikkuinen haaveri liikunnan tunnilla...
Joo, mulla on siis (tai no oli) sormet paketissa tuossa pari päivää. Tänään otin ne pois siteestä, koska ne ei ollut enää niin kipeet ja niitä piti rueta taivuttelemaan.

Mulla siis tuli koripallo suoraan sormille (olin vastaanottamassa syöttöä) ja mun kolme sormea otti hieman osumaa... Eka tuntu, että meni etusormikin, mutta onneksi ei. Keskisormi ja nimetön ne vain meni. Keskisormi on melkein kunnossa ja nimetön on tällä hetkellä aika musta... Kummankin sormen kärsii onneksi kunnolla oikaista, mutta taivutus on turvotuksen vuoksi vielä vaikeaa. Siteessä ne oli lievästi taitetut. Mulla siis "kolahti" nivelet pituussuunnassa yhteen ja muutama verisuoni katkesi siinä samassa. Onneksi ei käynyt pahemmin.

Keskiviikkona me lähdettiin koulun jälkeen Kuopioon, koska mulla oli kamerakoulutus illalla. Ennen sitä me käytiin vielä hieman kaupungilla ja syömässä.

Löytyi:
Toppi Ginasta 12,90€
Tumman harmaa tunika Ginasta 4,90€
Hiusväriä Prismasta (n. 6,40€/kpl)
Hiuslakka ja dödö Sokokselta, yhteensä 6,60€
Oltiin viisaita ja käytiin apteeksita ostamassa kipugeeliä (suosittelen!) ja sideharsoa sormille

Kamerakoulutus oli kokonaisuudessaan todella onnistunut ja koulutuksen jälkeen ostelin hieman lisää varusteita...
Nyt mulla on uusi pitempi objektiivi ja siihen UV-suodatin. Kyseessä on Tamronin palkittu objektiivi, jossa on kaikki mahdollinen, mitä mä haluan. Makro yms. Pituutta tuolla on siis 18mm-270mm. Eli nyt mun ei tarvitse kuljettaa kuin tuo putki mukana ja siinä kaikki! Koko paketti (siis objektiivi ja UV-suoja) maksoi jotain 450€. Kohtuu hinta mun mielestä tuon tasoiselle putkelle.

Torstaina mä tein...
...YHTEISHAUN! Lukio here I come!

Torstain asu:
~huppari - Ellos
~toppi - Katelta
~farkut - Lindex
~villasukat - isomummin tekemät
~panta - Seppälä

Tänään mun asu oli tällainen:
~huppari - Ellos
~kollarit - Fruit of the Loom
~toppi - Katelta
~villasukat - isomummon tekemät
~reinot - CM
~panta - Seppälä

Mä halusin vaan olla relax, joten kollarit ja huppari oli sen menevä duo.

Ja tosiaan, tänään alkoi hiihtoloma! Se kauan kaivattu ja odotettu loma!

Mulla on loma ihan ohjelmoitu täyteen kaikkea, joten minusta tuskin kuulee seuraavan viikon aikana pihahdustakaan!

Hyvää lomaa kaikille, joilla se alkoi ja voimia niille, jotka menevät kouluun/ovat jo koulussa!

1 kommentti: