keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Flunssan kourissa

On aika palata taas ajassa hieman taakse päin, sillä viikon takaisesta Varkauden reissustakin on kertomatta. :) Viime viikko vaan meni kotona kipeenä maatessa, niin ei hirveästi innostanut bloggata.


Eli maanantaina (14.3.) lähdettiin käymään Varkaudessa, kun oli muutama hoidettava asia.


Tällainen oli asu, jossa lähdin palelemaan sinne (olin jo silloin kipeenä, siitä johtuu tuo ilmekin):
~farkut - GinaTricot
~villapaita - DIY
~toppi - H&M
~sukat - Jar-X
~sormus - Silven Neumann
~panta - Seppälä

Varkaudesta löytyi:

Sokokselta:
MasterpieceMax-ripsari
Christina Aguleira by night - hajuvesi <3
Affinitone - meikkivoide (sävy 03 light sandbeige)
True match - puuteri (sävy W3)

Kirjakaupasta:
Vampyyripäiväkirjojen 2 osa: Sielunkumppani

Sekä apteekista Strepsilsejä ja kaupasta hieman karkkia, kipeiden iltojen iloksi.

Vampyyripäiväkirjojen 2 osa oli varsin mielenkiintoinen, eikä juurikaan mennyt TV-sarjan mukaan. Mutta ihan kiva - erilainen.

Tosiaankin, olin viime viikon kipeänä ja eipä tuossa olossa ole nytkään kehumista. Viime maanantaina siis nosti kuumeen ja matalaa kuumetta/lämpöä oli sitten loppuviikon. Perjantaina kävin lääkärissä ja korvatulehdus ilmeni syyksi matalaan kuumeeseen. Niin ja yskä ja nuha ovat edelleen kuvioissa. Antibiootit sain korvatulehdukseen ja katsos! olin allerginen niille. Eikun vaan sunnuntaina taas lääkäriin ja uusi kuuri. Nyt on sitten toinen kuuri puolessa välissä ja toivottavasti tämä tällä menee ohi! Tämä uusi kuuri vaan on inhottava kaikkine ruoka-aine rajoituksineen... Ja siitä tulee huono olo.. Mutta kyllä minä vielä pari päivää kestän!

Maanantaina vihdoin selvisin kouluun ja tällainen oli päivän asu:
~farkut - Lindex
~neule - Bershka, Teneriffalta
~pitkähihainen - H&M
~vyö - Gina Tricot
~sukat - Jar-X
~sormus - Silver Neumann
~panta - Glitter

Huomasi, että olin ollut koulusta pari viikkoa pois (loma + kipeenä) koska ote oli hieman hukassa ja illalla olin ihan rättipoikki... Onneksi en ollut hirveästi jäänyt jälkeen. Maanantaina oli myös ruotsin koe, saa nähdä miten meni...

Eilen eli tiistaina oli musiikin soitto- ja laulukokeet. Laulun jätin suorittamatta nyt, koska ääni ei ole kunnossa ja yskä + nuha = paska lopputulos. Kitaraa nostin viime vuodesta (9+ -> 9½) ja rummut laski vähän (9+ -> 9-). Oon ihan tyytyväinen.

Tiistaina oli tällainen asu:
~toppi - H&M
~pitkähihainen - Gina Tricot
~farkut - Lindex
~villasukat - isomummon tekemät
~panta - Glitter

Tänään oli tällainen asu (jalkojen asento kusas ja ilme!):
~farkut - Lindex
~pitkähihainen - H&M
~neule - Bershka, Teneriffalta
~vyö - Ruotsin laivalta
~kaulakoru - H&M
~kengät - Katelta
~nominationit
~sormus - Silver Neumann
~panta - Glitter

Kivasti huomaa, että riippuu taustasta ja salaman käytöstä tuo ihonväri. En mä noin kalpee oo, kuin eka ja vika kuva tältä viikolta näyttää - enemmän lähempänä tiistain kuvaa.. :)

Eipä mulla nyt muuta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti