perjantai 4. maaliskuuta 2011

Stylish Blogger award

Kiitos Lumiralle tästä ihanasta huomionosoituksesta!


Ideana on kertoa itsestään 7 faktaa ja sitten antaa tunnustus eteenpäin 15 seuraavalle bloggaajalle.


1. Minulla alkoi tänään LOMA!
2. Rakastan valokuvaamista (kuten tarkkasilmäiset ovat voineet huomata). 
3. Tykkään katsoa ruokaohjelmia tv:stä, vaikka yleensä itse vain leivon - teen harvemmin ruokaa.
4. Mä oon odottanut tätä lomaa varmaan joululomasta asti ja olen mielestäni sen ansainnut.
5. Huonoin saamani koenumero varsinaisesta kokeesta on 8, testistä olen saanut 5:en.
6. Pidän enemmän piilareista kuin silmälaseista, mutta allergisoivan ihoni yms. vuoksi en voi pitää aina piilareita.
7. Rakastan matkustamista ja uusiin paikkoihin tutustumista!


Niin, ja tämä pitäisi laittaa eteen päin 15 henkilölle...


Minusta te kaikki ihanat bloggaajat olette tämän ansainneet, joten tämä on teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti