maanantai 22. marraskuuta 2010

Still the sun can't warm my face

Taas maanantai... Mitähän siitäkin sanoisi... Murrr... (Kuvaa ehkä parhaiten mun maanantai fiilistä.)


Tänään oli kyllä ihan ok päivä, mutta silti muutama asia tuppaa raivostuttamaan... Mutta ei niistä sen enempää....


Päivän asu:
~farkut - GinaTricot
~villatakki - Ellos
~toppi - H&M
~vyö - GinaTricot
~sukat - Seppälä
+nominationit

Eilen illalla testasin IsaDoran Graffiti Nail Top-lakan. Tässä lopputulos (ei ehkä maailman siistein, mutta ihan ok ensimmäiseksi tekeleeksi).
Ihan kivat tuli mun mielestä :)

Eilen tein myös mokkapaloja :3

Kuten päivän asu kuvasta voi päätellä - kävin tänään kampaajalla. Hieman otsahiuksia lyhenneltiin ja siistittiin todella vähän latvoja (ei ollut paljoa siistimistä). :) Nyt ei ole enää otsahiukset silmillä!

Vaikka viikko on vasta aluillaan - minä olisin valmis jäämään viikonlopun viettoon. Varsinkin, kun tiedän, mikä koeruuhka minulla on edessä. Ei niin paha, kuin aiemmin syksyllä, mutta nyt ne kokeet on jaettu neljälle viikolle. Ja vaikka yritän uskotella itselleni, että voin vapaasti laskea numeroita ja silti on vielä kiitettävä todistus, mutta kun...mä oon perfektionisti.... :/ Yksi ongelma vain on - motivaatio on nollassa ja hieman ehkä sen alapuolellakin... Onneksi sain tänään palautettua äidinkielen aineen, niin ei se ole enää kangertelemassa aivonystyröitä...

Mutta... Hyvää alkuviikkoa ihanille lukijoilleni! :3

P.s. Pitäisi varmaan ottaa yhtä rennosti, kuin Milla...!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti