tiistai 9. marraskuuta 2010

First day of love never comes back

Eilen aamulla herättyäni koin "iloisen" yllätyksen. Äiti oli sairastunut yöllä, eikä menisi töihin tällä viikolla. No, mä paniikissa kiskoin vaatteet niskaan ja sitten sain kuulla isältä, että joo, isä suostuu viemään minut kouluun vaikka todennäköisesti olisin ehtinyt todella tiukalla aikataululla bussiinkin. No, parempi näin, ettei tarvitse juosta kuin päätön tuota matkaa (1,2 km) pysäkille liukkaalla tiellä.


Loppuviikon joudun sitten heräämään 6.00 normaalin 6.30 sijaan, että ehdin bussiin (joka oli tänäkin aamuna myöhässä 10 min -> minä seisoin pysäkillä kylmässä viimassa n. 15 min. EI KIVA!). No, kyllä mä toivottavasti selviän hengissä tämän viikon.


Tänään aamulla kävellessäni pysäkille kuuntelin pitkästä aikaa (en oo kuunnellu viime kevään jälkeen) Nightwishiä ja ai että kuulosti HYVÄLTÄ! Tauot on välillä kivoja, kun tuollaisen reaktion saa aikaan :)


Muttamutta.... Eilen minua pyydettiin pitämään itsenäisyyspäivän puhe koulun juhlassa ja kyllä kieltämättä jännittää. Mä oon yksi kolmesta puheenpitäjästä. Kiva vaan silleen, kun en oo koskaan kunnon puhetta laatinut...


Mutta, ne päivän asut. Ilmeet on mitä on, koska ne on otettu koulun jälkeen ja mä oon kävellyt kylmässä ennen niitä.


Maanantain asu:
~farkut - Savanna Shop
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - H&M
~huivi - Prisma
~sukat - Seppälä

Tämän päivän asu: 
~farkut - (edelleen) Savanna Shop
~kauluspaita - Vero Moda
~neule - Ellos
~vyö - Seppälä
~villasukat - DIY
~kellokoru - Glitter

Ja se minun tauluprojekti, josta puhuin tässä muinoin, on vihdoin valmistunut. Kauanhan minulla meni siihen, että sain 4 taulua seinälle!
Siellä ne vihdoin on! :D

Mutta ei mulla nyt muuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti