keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Juste un jour ordinaire

Tänään oli koulussa ihan normipäivä - tosin liikassa oli lihaskuntotestit. Huomaa, että ysillä kiristetään arviointia PALJON, koska mä paransin kaikissa testeissä, mutta silti mun numero tippu... Aika outoo tollanen.... :/ No, toivottavasti pysyy siinä seiskassa tuo liikunta ettei ala tippua jonnekin kutoseen...


Niin ja tänään mulla oli kans hammaslääkäri. Ne käynnit ei oo koskaan kivoja, ainakaan allekirjoittaneen mielestä. Tänäänkin ne löysi multa jonkun lievän ientulehduksen ja sitä tässä nyt pitäisi rueta hoitamaan... Ärsyttää vaan, kun ne puhdisti mun ienrajan tosi kovakuoraisesti, niin nyt on tosi hellät... Sekin ärsyttää, kun mulla on ollut nuo samat oireet kuin nyt jo kauan (jo edellisellä käynnillä), mutta kun nyt niistä erikseen mainitsi, niin sitten ne vasta kerto, mikä mättää... Ois kiva kuulla kaikki ajallaan...


Tällaisessa asussa tänään:
~huppari - Sonata Arctica-shop
~farkut - GinaTricot
~toppi - Only
~villasukat - Äidin tekemät
~huivi - Egyptistä

Liikuntatunnin jälkeen en jaksanut vaihtaa enää farkkuja jalkaan, joten loppu päivän olin harmaat colleget jalassa. :)

Mulla oli tänään vähän lyhyempi soittotunti, kun äiti soitti ja sano, että me lähdetään hakemaan meidän auto Kuopiosta, kun se oli valmistunut tänään. :) Joten n. tunnin sijaan mulla oli 20 min soittotunti... :)

Mutta josko nyt menisin tekemään läksyt ja sitten näiden pariin:
Elle, Coté est ja Marie Claire

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti