perjantai 26. marraskuuta 2010

Sleeping Sun

Onneksi on perjantai. En olisi jaksanut pidempää kouluviikkoa tällä hetkellä, vaikka tiistain olin kotona kipeänä. Olo on yhä siis kipeä, nyt vaan on nuha ja alkava kurkkukipu (sellanen pieni inhottava) jo kolmatta päivää. Kuumetta ei ole, vaikka paleltaakin ihan luvattoman paljon. No, onneksi yöllä saa sukeltaa ihanan pehmoisiin ja lämpöisiin flaneellilakanoihin ja äidiltä kävin anastamassa Ratian ihanan pitkän ja ylisuuren yöpaidan. Ei pitäisi minua viluttaa yöllä!


Tänään oli koulukuvaus ja tais mennä vähän penkin alle. Mä en oo tainnu joutua istumaan kuvissa sitten ensimmäisen luokan niin joo, nyt minut laitettiin istumaan eturiviin keskelle. Ei herrajumala.... Mä olisin halunnut seistä kuten ennekin, mutta joo, minä muka lyhyt, niin minä menen istumaan. Ja paskat. Eli lyhyesti - ne tais kusasta kivasti.


Päivän asua - yksinkertaisella mentiin tänä vuonna:
~villapaita - kirpparilta
~toppi - H&M
~farkut - Savanna Shop
~sukat - Lindex
~kengät - UGG

Tänään pääsivät nuo UGGit käyttöön ja ne on aivan ihanan lämpöiset ja pehmeät. Pitääpä rueta etsimään tuollaisia pitkävartisina! <3

Asiasta kukkakeppiin..

Mua muuten ärsyttää suunnattomasti kaikki Anette Olzon vastaan Tarja Turunen vertailut. Kumpikin on omalaatuinen solisti ja niitä on vaikea verrata koulutustensa vuoksi. Kumpikin ovat mahtavia ja piste.
Minä pidän molemmasta tasapuolisesti ja nytkin olen 12.12. menossa Tarja Turusen keikalle Mikkeliin <3
Kumpikin ovat tuoneet NW:lle oman persoonallisen lauluäänensä ja en edes osaa sanoa kumpi on parempaa. Nightwish on minulle kaikesta huolimatta tärkeä - olipa laulajana kumpi tahansa, sillä ei bändi ole pelkkä laulaja - on bändissä oltava ammattitaitoiset soittajatkin. Ja on bändin oltava onnellinen, sillä mistään ei tule mitään jos ilmapiiri on huono. Bändin onnellisuus ja musiikki ne tärkeimmät on - ei se, minkälainen laulaja bändillä on, kunhan hänellä on karismaa ja lauluääntä - ja Anettella on niitä molempia vaikka muille jakaa!




Nyt taidankin mennä neulomaan hieman ja sitten voisin  ryömiä tuonne pehmoisten lakanoiden väliin koisimaan.


Öitä!

2 kommenttia:

  1. Komppailen niin vahvasti tuota Tarja-Anette vastakkainasettelua. Eihän laulajattaria voi edes vertailla, kun toinen on klassinen ja toinen rock. Mulla on tosin henkilökohtainen mielipide, kummasta pidän enemmän, mutta en mä toista hauku. Molemmat osaavat hommansa. Tarja vain on mulle se ykkönen. Vanha NW oli mun ensirakkaus, joten Anette jää toiselle sijalle, mutta upea laulaja hänkin on. :)
    Koita parantua!

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä Lumiran kanssa (: Tarjan ääni on kyllä upea, mutta pidän Anetestakin.

    VastaaPoista