lauantai 22. lokakuuta 2011

Tampereen ostokset

Tampereelta tuli osteltua yhtä sun toista, muutama sellainenkin juttu löytyi, jota olin etsinyt jo pitkän aikaa!
Hemtexistä tuli ostettua jälleen pussilakanoita, koska niiden laatu on todella hyvä ja ne on onneksi usein alennuksessa. Maksoi jotain 20€/pakkaus (normaalisti 40€).
Mulle uusi tyyny IKEAsta. En muista hintaa.
Turkoosi neule H&M:ltä, alkuperäinen hinta about 20€, mutta mä sain muutaman euron alennusta, kun mulla oli lukiolaisten kalenterin tämän kuukauden alennuskuponkin käyttämättä. :)
Paita GinaTricotista (mulla on noita jo aika monessa värissä, mutta se ei haittaa, kun nuo on vaan niin ihania!) 14,95€
Verenpunainen neule GinaTricotista (mulla on sama jo harmaana) 14,95€
Musta poncho GinaTricotista 14,95€
Vuorelliset parin sentin korolla olevat nilkkurit Skopunktenista 19,90€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti