perjantai 7. lokakuuta 2011

Harrastukset part 6. Leipominen

Ensinnäkin, minä rakastan kaikkea makeaa, suklaa on minun ikuinen suosikkini kaikista.
Viime aikoina olen innostunut leipomisesta aivan eri tavalla - ja nykyään selailen leivontakirjoja vesi kielellä - ja ennen kaikkea innoissani. Ennen selailin niitä vain ajatuksella: tuo olisi hyvää, mutta en minä tuota osaisi tehdä... Nykyään minähän yritän, enkä jahkaile. Pointtini on, että kaikki voi osata esim. leipoa, jos vain haluaa.


Minun lemppari leivokset ovat varmaankin muffinsit. Niitä tulee leivottua eniten ja ne ovat aina hyviä - onhan variaatioita monia.


Leipomisen lisäksi, katselen usein erilaisia kokkausohjelmia. Suurin osa niistä on ulkomaisia, mutta mukaan mahtuu silloin tällöin myös muutama kotimainen sarjakin. Suurin osa lemppareistani tulee Liv:ltä ja yksi, jota seurasin myös aktiivisesti oli Masterchef Australia (Masterchef-sarjan "alkuperäinen").
Nyt, kun olen avannut sanaisen arkkuni apposen auki, olisi aika kysyä teiltä, rakkaat lukijani, mitkä ovat teidän lempparileivonnaisenne?


Harrastukset-sarja on nyt kohdannut virallisesti pääte-etappinsa, mutta monta muuta mukavaa teema-postausta on luvassa! Stay tuned!

1 kommentti: