perjantai 30. syyskuuta 2011

Till the world ends

Ensimmäinen koeviikko lukiossa takana päin! Maanantaina olisi enää luvassa kokeiden palautuksia ja sitten vaihtuukin jo jakso. Odotan kyllä innolla tuota tulevaa jaksoa, koska se on helpompi ja siellä on enemmän kivoja aineita.


Mulla on taas hirveä määrä päivän asu-kuvia rästissä ja niitä pyrin postailemaan sitä mukaan, kun ehdin. Koeviikolta ei ole mitään kuvia, sillä oon hengaillu samoissa vaatteissa koko viikon - mun motto näin koeviikolla on "mukavuus ennen kaikkea" ja se on kyllä näkynyt pukeutumisessa: kollarit ja löysä huppari. :D


Ennen koeviikon alkua (mun osalta) mä kävin mun kaverin luona ja tein hieman löytöjä. Niistä lisää pian - kunhan olen ensin lataillut akkuja ja kestittänyt vieraita (mummi ja vaari tulee meille yöksi la-su).


Loppuun vielä muutama hyvä perjantai-illan biisi 


BRITNEY SPEARS - TILL THE WORLD ENDS



PITBULL - GIVE ME EVERYTHING ft. NE-YO, AFROJACK, NAYER



LMFAO - PARTY ROCK ANTHEM



LMFAO - CHAMPAGNE SHOWERS ft. NATALIA KILLS

2 kommenttia:

  1. Musta se on ihan piristävää, kun välillä on muutaki ku asupostauksia.

    VastaaPoista
  2. Katju: Joo, kyllähän se tuo erilaisuutta blogiin, mutta nekin on vuorossa jossain vaiheessa.

    VastaaPoista