sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Did my time

Loppuviikko oli yhtä hulinaa - jälleen kerran. Tein ison päätöksen, selvitin asioita ja koitin vain kestää. Nyt onneksi alkaa jo helpottaa.


Isolla päätöksellä viittaan siihen, että mä tulin vihdoin järkiini ja lopetin pitkän matikan. Koin, ettei siinä ole mitään järkeä, että mä teen illassa jotain 3 tuntia pelkkiä matikan läksyjä ja silti ne on ainakin osittain väärin. Reaaliaineisiin en ole ehtinyt koskeakaan tämän jakson aikana, joten alkoi hieman tuleva koeviikko järkyttää.
No, tulipa kokeiltua ja todettua, ettei ole minun juttu.


Tuon päätöksen johdosta mun lukujärjestyskin helpottui huomattavasti. Maanantaina ei oo enää 4 tuntia matikkaa yms.


Perjantaina sitten aloitin uudessa matikan ryhmässä ja voin sanoa valinneeni oikein! Sinne minä kuulun.


Loppuviikon asut:


Keskiviikko:
farkut GT / toppi GT / neule H&M / huivi Egyptistä / sukat Lindex / nominationit


Torstai:
farkut GT / toppi Only / huppari Kesport / huivi Pariisista / sukat Lindex / panta Glitter


Perjantai:
farkut GT / toppi GT / huppari Sonata-shop / huivi Egyptistä / sukat Lindex / panta Glitter


Perjantaina käytiin sitten koulun jälkeen Kuopiossa ja tein aivan ihanan löydön (josta teen aivan oman postauksen), joten STAY TUNED :D

4 kommenttia:

  1. Voi ei et ois lopettanu sitä matikkaa! Se on alussa vaan vaikeeta, oikee shokki yläasteen lällymatikkaan verrattuna. Mutta kun tajuaa niitä asioita ja pääsee siihen sisälle se helpottuu huomattavasti. Joillakin menee siihen viikko, toisilla kurssi ja monilla jopa vuosi! Mutta kuitenkin uskon että oppisit sitä varmasti! Pitkän matikan C ylioppilastodistuksessa on paljon hienompi kun lyhyen L...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: En mä ois sitä varmaan muuten lopettanut, mutta mä en ollu ehtinyt tekemään yhtään töitä reaaliaineiden eteen koko jakson aikana, niin alkoi vähän tuntua turhalta.

    VastaaPoista
  3. Heii tosi ihanat noi asut! Just tuommoset mukavan lämpimän näköiset (: mä en kestä kun mun pitää oottaa noita sun teemapostauksia! :D mä käyn joka päivä kyttäämässä ootko sä kirjottanu uuden :D ääää, mä haluun tuon vaatekaappi-jutun! :)ja sitte toi lista niistä sulle tärkeistä asioista! Mä tykkään listoista ja näistä sun asuista, ne on niin kivoja ja helppoja :) ja sulle käy tosi hyvin semmonen ns. "tissivyö" mitä sulla on ollu aikasemmissa kuvissa :) tää blogi on yks parhaista, kiitos <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos :D
    Mä toteutan teemapostauksia sitä mukaan, mitä minulla on aikaa/inspiraatiota. :) Harrastukset-sarjan kirjoittelen aivan ensiksi kyllä loppuun, kun on enää pari osaa jäljellä. Uusia teemapostauksen ideoita on tullut viime aikoina mieleen aivan tolkuton määrä ja niitä kyllä pitäisi tuonne listaan lisäillä tässä joku kerta.

    VastaaPoista