keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Harrastukset part 4. Lukeminen

Olen aina ollut kirjojen suurkuluttaja. Pienestä asti olen pitänyt siitä, että joku lukee minulle ja lukemaan opittuani olen lukenut itse itselleni. Meillä on kotona todella massiivinen kirjahylly, jossa on varmaan satoja, ehkä tuhansia kirjoja. Sieltä on ihana tehdä löytöjä.


Lempikirjailijoitani ovat Dan Brown, L.J. Smith, Robin Cook, Charlaine Harris... Niitähän riittäisi aivan liiian pitkäksi listaksi asti. Eniten luen toimintaa ja romantiikkaa. Kauhukirjallisuuttakin olen lukenut viime aikoina jonkin verran.




Viime aikoina en harmikseni ole ehtinyt lukemaan niin paljon kuin haluaisin, sillä koulu on vienyt aivan liikaa aikaa. Viimeisin kirjakin, minkä luin, oli koulutyöhön liittyvä Leena Landerin Tummien perhosten koti.




(kuvat täältä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti