perjantai 18. helmikuuta 2011

Viimeinen tanssi ennen kuin maailma herää valoon

Tämä ilta on mennyt fiilistellessä Sentencediä, Jenni Vartiaista, Elton Johnia ja t.A.T.u.:a. Sekalaista sakkia siis!


Tänään koulussa mä sain villatakin toisen hihan valmiiksi ja just äsken sain toisen valmiiksi. Nyt siis vaan yhdistelemään!


Katseltiin tänään myös Wanhat 2011 ja oi, miten ihania pukuja siellä oli! <3 Mä oisin halunnut niistä ainakin joka toisen itselleni! Ja se loppuhuipennus :D Ei voinut muuta kuin nauraa niiden kekseliäisyydelle!


Päivän asu:

~huppari - SonataShop
~pitkähihainen - Eveni
~farkut - GinaTricot
~villasukat - äidin ja minun tekemät
~pipo - GinaTricot
~ympyrähuivi - GinaTricot

Saatiin tänään myös hakea matikan opettajalta meidän kokeet vaikka meillä ei tuntia ollutkaan. Olin positiivisesti yllättynyt, kun sain 10- ilman hirveämpiä harjottelemisia!

Illalla lämmitettiin taas takkaa (aivan välttämätöntä näillä pakkasilla - aamulla oli -37C).
ja kukapa muukaan kuin Milla löysi itsensä aika oudosta paikasta...
...takan vierestä puulaatikon puiden päältä. Kannen päältä ois vielä uskonut, mutta tuo meni vähän yli... No, kissa on kissa. Siinä se nuokku...

2 kommenttia:

  1. En mä tonne olis muuten lähtenyt mutta ei tullut matkakuluja eikä majotuskuluja päälle, muuten olis tullut sen verran kallis reissu että olis jäänyt väliin.

    VastaaPoista
  2. Huh onpa ollut kylmä, magee kuva tuosta takasta.

    VastaaPoista