sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Live and let die

Kiire on kiva asia ja silleen. Eli siinä on syy blogihiljaisuuteen viimeisen viikon ajalta. Alkuviikosta oli heti kolmet kokeet ja loppuviikko meni lukiessa ens viikon kokeisiin ja tehdessä koulutehtäviä... Niin, että mihinkäs se vapaa-aika hävis?


No, mutta joka tapauksessa. Maanantaina oli äikän koe, tiistaina ranskan ja keskiviikkona oli enkun. Enkusta tuli 9 ja muiden tuloksia en vielä tiedä.


Maanantain asu:
~villatakki - GinaTricot
~pitkähihainen - CM
~farkut - SavannaShop
~huivi - GinaTricot
~villasukat - isomummon tekemät
~panta - Seppälä


Maanantaina käytiin koulun jälkeen hieman lankaostoksilla Tokmannissa:
4 kerää harmaata Nallea 2,99€/kpl
2 kerää Jiveä (musta ja vaaleanpunainen) 3,50€/kpl
3 kerää Puron "Pakkasyötä" 3,00€/kpl
Tiistain asu:
~villatakki - H&M
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - H&M
~farkut - SavannaShop
~huivi - GinaTricot
~villasukat - isomummon tekemät
~panta - Seppälä

Keskiviikkona meillä oli hiihtoa viimeisen (!!!) kerran. Mä korotin mun hiihtonumeroa 7:sta 8:iin! Oon kyllä todella tyytyväinen!


Torstain asu:
~toppi - H&M
~pitkähihainen - GinaTricot
~farkut - SavannaShop
~huivi - GinaTricot
~saappaat - DinSko
~panta - Glitter
~nominationit
~JetSet-kello

Torstaina mulla oli kampaaja, jossa käsiteltiin taas mun ostahiukset uuteen uskoon ja muokkailtiin vähän kulmia.
Torstaina mä sain vihdoin pappavillatakin valmiiksi. Erillisen postauksen teen siitä sitten, kun olen saanut sen kuvattua.

Perjantain asu:
~villatakki - H&M
~t-paita - joululahja
~farkut - SavannaShop
~saappaat - DinSko
~huivi - GinaTricot
~nominationit

Perjantaina mun oli tarkoitus aloittaa koulussa neulomaan neulekoneella Nalle-langasta pyöröhuivia. No, ei oikein onnistunut, sillä kone jätti koko ajan silmukoita neulomatta, jumitti langan tai pudotti koko työn pois koneesta. Hermot meinas mennä ja nyt mä mietinkin, että mitä mä keksisin korvaavaksi työksi, sillä tuota ei ihan viitsisi koulussa tehdä käsin, kun silmukoita olisi sarjassa monta sataa ja korkeuttakin sellaiset 50 cm. Taidan jättää joksikin välityöksi kotiin. Oon miettinyt, että voisin tehdä pipon Rose Mohairista, kun langat jo löytyy... Mutta saa nähdä.

Koirahaalari nro 3 olen saanut etenemään reilusti ja huomenna menen taas sovittamaan sitä asiakkaan luo.

Eilen illalla "päätin" tapella mun vaatekaapin kanssa, sillä sieltä taas putosi hyllyn kiinnikeet. No, minä menin niitä laittamaan kuten ennenkin, ja kappas(!) eihän siitä ehjin nahoin selvitty. Tuloksena kiva haava ranteessa ja kaupanpäälisinä allerginen reaktio nikkelipitoisesta kiinnikkeestä (mä oon allerginen nikkelille).
Tuosta kuvasta saattaa näkyä allergisen reaktion aiheuttama turvotus ja ihottuma. Paha haava ei ole kyseessä (se on jo melkein parantunut), mutta ainahan tuollaiset on ilkeitä.

Mutta paha myöntää:
Vaatekaappi - Heidi (1-0)

Tänään mä oon tehnyt ammatin esittelyä opon tunnille ja tuote-esittelyn äikän tunnille. Kohta pitäisi aloittaa lukemaan fysiikkaan ja yhteiskuntaoppia.... Huoh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti