maanantai 7. helmikuuta 2011

Maanantai ja sen tuoma "ihana" saamattomuus

Miten ihmisellä voi olla näin mitään saamaton olo? Mulla ois tälläkin hetkellä vaikka mitä tekemistä, mutta mitään en saa aikaiseksi. Voisin esim. neuloa joko villatakkia tai koirahaalaria, lukea biologian kokeeseen (joka tosin on vasta ensi viikolla), opetella kameran asetusten hallintaa (siinä on mulle aina jotain uutta opittavaa).

MUTTA mitä mä sitten oon tehnyt. No, kuolannut uusien kameran objektiivien perään. Sellanen Tamronin 300mm ylettyvä ois ihan kiva, mutta hinta ei välttämättä oo miellyttävimmästä päästä. Toki niitä halpojakin löytyy, mutta niistä en menisi takuuseen - en laadun enkä yhteensopivuuden vuoksi. Mutta ainahan sitä saa haaveilla...

Tänään koulussa oli ihan normi päivä sekä vitutuskäyrä oli nousussa näin maanantain kunniaksi. Pistää vaan ärsyttämään tuo yläaste, en tiiä miks. Mieluiten minä lähtisin hetinytasap lukioon ja kaikki ois ainakin PAREMMIN. Ihan oikeesti, mä haluun sinne jo nyt! Joidenkin korvaan tuo saattaa kuulostaa aika mielenkiintoiselta, mutta no... mä vaan oon mä ja tuo on mun henk. koht. mielipide. Jos oikein laskin, niin peruskoulua on jäljellä huimat 82 aamua. Ja sekin on liikaa!

Päivän asu:
~farkut - Savanna Shop
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - GinaTricot
~ympyrähuivi - GinaTricot
~saappaat - DinSko
~nominationit

Tänään laitoin pitkästä aikaa otsiksen kuntoon, ja aamulla suoristaessa totesin, että voin perua tämän viikkoisen kampaajan, sillä nää ei oo nyt niin pitkät, että nämä leikkaamista vaatisivat. Viimeksi ne leikattiin kieltämättä liian lyhyiksi, ja tässä seuraus - ensimmäiset 1½ viikkoa panta päässä, kun otsis on liian lyhyt (käsittely erittäin vaikeaa, varsinkin kun kyseessä on luonnonkiharat hiukset), nyt vähän ennen varsinaista kampaaja-aikaa voi alkaa "käyttämään" otsista normaalisti, tosin se on vieläkin hieman lyhyt. No, jospa tuo kahden seuraavan viikon aikana venähtäisi, niin pääsisi kampaajalle...

Niin, ja mä haluan kesän justnytheti!

Loppuun kesä fiilistely kuva... <3
Mökkiranta + auringonlasku = <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti