torstai 3. helmikuuta 2011

Tahdon mieleni vapauttaa

Yleensä mä en ole mikään maailman puheliain ihminen, mutta tänään minuun iski oikea puheripuli. Mulle sanotaan todella harvoin, että "Oo hiljaa, sä puhut liian paljon". Yleensä mua "syytetään" liian hiljaiseksi. Tänään mulle on pariin otteeseen sanottu, että "oo hiljaa". Välillä näinkin päin.


Mä en tiedä mitään karmeampaa kuin hammassärky! Mulla on sattunut koko päivän takaposkihampaisiin (jotka on suurimmaksi osaksi jo puhjenneet varmaan reilu vuosi sitten, mutta yksi nurkka kummastakin on vielä ikenen alla). Voitte vaan kuvitella, kun mikään särkylääke ei auta etc. Aamulla oli vain toinen puoli kipeä, nyt on molemmat, kun koko päivän oon syönyt toisella puolella... Not so nice... Jospa tämä helpottaisi tässä piakkoin.


Tänään oli aika mitäänsaamaton päivä koulussa. Tällä viikolla mulla ei ollut hyppytunteja (musiikin tunneilta), mutta tunnit meni istuskellessa ja kuunnellessa musiikkia, kun meillä oli sijainen. Että silleen.


Koulun jälkeen menin Marin kanssa kirjastoon istuskelemaan ja tekemään läksyjä. Kirjastossa istuin lähes neljään, jolloin äiti tuli hakemaan minut seurakseen kauppaan. Kotona oltiin joskus viiden jälkeen, koska ajokeli oli aivan surkea - ei nähnyt eteensä etc.


Päivän asu:
~farkut - Savanna Shop
~pitkähihainen - Only
~slipoveri - äidin tekemä
~villasukat - DIY
~helmet - Pieces
~nominationit
~panta - Glitter

Että sellaista tänään. Nyt menen lukemaan ruotsin sanoja, koska huomenna on sanakoe.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti