lauantai 19. kesäkuuta 2010

Työviikko nro.1

Tämä viikko on mennyt tiiviisti töissä, tosin maanantaina en ollut ymmärrettävistä syistä työkykyinen, joten olin jo aikaisemmin pomolta kysynyt, kävisikö, että aloittaisin työt tiistaina ja tekisin maanantain työt lauantaina, eli korvaisin sen sillä.. Ja sehän kävi.


Eli, tiistaina aloitin työt ja töitä oli 7.00-14.30. Siitä päivästä olenkin jo kirjoittanut aikaisemmin...


Eli nyt olen ollut viisi päivää töissä ja neljä viimeisintä päivää olen tehnyt töitä 7.00-15.30. Juhannusaaton tunteja siis nyt teen sisään, ettei minun tarvitse mennä juhannuksena töihin. Pidennettyä päivää teen vielä maanantaista keskiviikkoon, ja sitten vika työpäivä on taas 7.00-14.30. :)


Töissä on ollut ihan kivaa ja kun palautetta olen työkavereilta kysellyt, niin ovat kuulemma tyytyväisiä olleet työskentelyyni.


Jalat on vaan olleet aika kipeet, mutta ei ihme, kun ei oo päivällä aikaa istuskeluun.... :)


No, mutta vapaa-ajalla olen käynyt ajelemassa skotterilla, luvallisesti olen nyt ajanut jo yli 50 km :) Kahtena iltana olen ollut liikenteessä :)


Mutta ei mulla nyt muuta, mun arki on ollut nyt tällaista aika tylsää, kun töiden jälkeen ei oo oikeen ehtinyt/jaksanut tehdä mitään :)


-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti