tiistai 15. kesäkuuta 2010

Mä joka päivä töitä teen...

Nyt on sitten ensimmäinen työpäivä takana. Jalat kipeet ja ranne (!). No, tuo ranne johtuu mun rannekellosta, joka sattumoisin päätti hiertää.... :( Niin, ja vähän kolottaa selkää (meidän suvussa on selkäsairautta aika paljon) ja tän päivän kun oon nostellu ihan älyttömän painavia lasteja ja työnnelly varmaan toista sataa kiloo painavaa kärryä sellaset yli 7 tuntia, niin ei oo kyllä ihme... Sori, kun valitan! Huomisesta lähtien teen sitten tunteja sisään, eli reilua 8 tuntia, ettei juhannuksena tarvii töihin mennä. Vika työpäivä on taas sitten 7 tuntii :) Saa nähdä, kuinka kipee mä oon töiden loputtua... ^^


Noh, mutta töissä oli yllättävän hauskaa - välillä tylsää (kun jatkuvasti samaa tavaroiden purkamista), mutta sinäänsä toimettomana en ollut hetkeekään, kun jatkuvasti tuotiin lisää tavaraa... Mutta ei hullumpaa hommaa!


Tänä iltana oli tarkoitus lähteä ajelemaan skootterilla, mutta väsymys vie kyllä voiton! Joku muu ilta sitten!


Niin, ja eilen meille kotiutui Canonin IXUS 95 IS. Ja se on PINKKI!




Joo... Mä kuvasin Kivenlahdessa vaarin IXUS:illa ja olin täysin myyty (Kivenlahteen en saanut järkkärille lupia) ja eilen käytiin ostamassa tuollainen :) Ja väri sen vuoksi, että ei ollut muita... Mutta on tuo ihan kivan pirtee... Vaarilla on kans pinkki (samasta syystä kuin minulla) ja se herätti hilpeyttä artisteissa lavalla, kun he näkivät minut muuten mustissa, mutta pinkin kameran kanssa :) Loistava keikkakamera! Suosittelen lämpimästi! (Kuvia näätte sitten, kun teen sen Kivenlahti Rock'10 - postauksen).


Ominaisuuksia:
~10,0 megapikseliä
~erittäin hyvä zoom (kolminkertainen)  - tähän asti erittäin tarkka (vaikka käsi hieman tärisisi), mutta kaksitoistakertaiseen asti riittää zoomia (käsi vaan pitää olla vakaa)


<3


Eli, en ollut tyytyväinen Sonyn Cyber Shotiin, me myydään se äidin työkaverille, kunhan se saa rahat kokoon :) Pääseepähän siitä eroon (siis kamerasta). ;)


Eipäs minulla nyt muuta, pakko mennä keräilemään voimia huomisella - luvassa pitempi päivä kuin tänään...


-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti