sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Kerran oli niityt joilla keijut karkeloi

Day 06 - A song that reminds you of somewhere


Tämä kappale muistuttaa minua minun lapsuudesta ja paikkoina siis kodista ja kesämökistä. Kumpikin ovat todella rakkaita paikkoja minulle. Mökillä tuli pienenä vietettyä paljon aikaa, mutta nykyään valitettavasti käynnit harvenevat harvenemistaan...





Ja vielä tästä päivästä...


Tänään oon ollu ihan liian laiska... :) Heräilin siinä hieman ennen puolta päivää ja sitten oon lukenut "Houkutusta" sängyssä löhöten :) Raskas työ, "raskaat huvit" ;D No, harvoin tulee luettua noin mielenkiintoista kirjaa! Mä oon ihan koukussa tuohon! Olen kyllä lukenut paljon kirjoja, joista olen pitänyt paljon, mutta harvoin on noin hyvää kirjaa, johon jää koukkuun heti alusta asti! Lukemaan Houkutusta aloin eilen illalla, mutta olin niin väsynyt, että jaksoin lukea vain yhden luvun, että nyt olen lukenut jo kirjaa n. puoleen väliin.. :)


-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti