keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Do you have flying (underp)ants in Australia?

No... I don't think so...?

Jos olisin kirjoittanut tätä aiemmin viikolla, voisin sanoa lähteneeni karkuun muurahaisten vallankumousta. Sellainen nimittäin oli meillä – vaelsivat talon läpi, jättäen onniksi minun huoneen rauhaan! Hyökkäyksen kohteena oli ihana vaihtosisareni Kate. Murkkuja löytyi mm. sängystä, vesimukista ja yöpöydältä… Tässä päivityskatkoksen aikana on tapahtunut yhtä sun toista – minulla oli viimeinen musiikin historian kirjallinen tentti reilu viikko sitten (läpi meni, että heilahti: 23/25 pistettä). Ja eilen oli se pelätty kuuntelukoe, joka sekin meni läpi, mutta varmaankin aika rimaa hipoen. Eli nyt sitten olen suorittanut kaikki ”normaalitason” teoriat ja historiat… En usko, että opistotasolle koskaan edes haluan (en nimittäin ole mikään välkky musiikin teoriassa…).

Pukukuvia...

     
1. kuva on vappuviikon maanantailta.
Puku koostui:
-farkut: Kappahl
-paita: Citymarket
-huppari: seurakunnan kautta :)
-huivi: Thaimaasta
-korut: Seppälä ja nominationit

2. kuva on perjantailta 30.4. vappuaatto <3
Puku koostui:
-toppi: Seppälä
-paitapusero: Vero Moda
-hame: Ellos
-vyö: Ruotsin laivalta
-sukkahousut: Seppälä
-maiharit: Carlson
-kynsikkäät: joku goottiliike Varkaudesta, joka lopetti parisen vuotta sitten

Nyt sitten olen Tuusulassa, mummin ja vaarin luona. Matkaseuranani minulla on Kate ja äiti, isä jäi kotiin, koska jonkun pitää kuulemma olla hankkimassa rahaa, jotta me voidaan sitä kuluttaa (tai ainakin minä voin....).
Jos suunnitelmat pitävät paikkansa, huomenna suunnataan ainakin Lintsille...

Viimestään postausta tulee sunnuntaina, kun pääsen kotiin oman NOPEAN netin ääreen... Kuvien lataamiseen menee paljon aikaa! Silloin on ainakin luvassa kuvapostausta - tältä reissulta, hankintojani ja maisemakuvauksiani viikkojen varrelta.

Hyvää yötä!

-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti