keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Minä olen ja elän ja hengitän

Tänään on ollut ihan hyvä päivä :) Ja... Minä sain kesätöitä! Tää tyyppi rehkii siis S-marketissa kuormanpurkajana/hyllyjen täyttäjänä viikot 24 ja 25. Viikon saan levätä koulun lopun jälkeen. Pitää vaan ensi viikolla mennä sopimaan työvuoroista ja kirjoittamaan työsopimus. Pitää kysyä, jos voin tehdä iltavuoroa esim. silloin kun on Kivenlahti Rock 13.6. ja seuraavana aamuna päästään vasta Helsingistä lähtemään, kun mummi tarvitsee kyydin meille ja tulee vasta sunnuntain ja maanantain välisenä yönä matkalta... Eli, just ihanasti aloituspäivän työvuoro on ongelma... Mutta mä uskon, että se saadaan sovittua, varsinkaan, kun tuo kyyditys ei oo sinäänsä mun syy. :) Mutta mä en nyt murehdi sitä, vaan iloitsen siitä, että sain töitä!

Tänään on ollut ihan hirveän lämmin... Ja vielä kaksi tuntia pesäpalloa. Dislike. Mä muuten kyllä tykkään pesäpallosta, mutta helteellä se ei oo enää kivaa, kun on liian kuuma. Tiedän, en saisi valittaa, mutta minkäs mä luonnolleni mahdan ;)

Päivän asu näytti tältä:



-farkut - Gina Tricot
-toppi - Seppälä
-sukat - Lindex

Eipäs minulla nyt muuta, kohta lähden viettämään iltaa sirkukseen :D

-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti