keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Musta marraskuu

Marraskuu on kieltämättä ollut hieman huono kuukausi bloggailun kannalta.

On ollut reissuilua etelään, sairaslomaa, lisää sairastelua, rästitehtäviä ja viimeisimpänä koeviikko.

Alkukuusta tuli siis oltua muutaman päivän reissulla tuolla etelämmässä, elikkäs Porvoossa mummin ja vaarin luona. Siitä reissusta, sen asuista ja ostoksista on tulossa postausta heti, kun saan kuvat muokattua (ja selattua läpi) sekä ostokset kuvattua/videoitua :)

Sitten oltiin sairaslomalla, lisää voit lukea tästä!

Sairasloman jälkeen muhun iski sitten sitkeä flunssa (joka on sairastuttanut jo kaikki meidän perheessä - minut viimeisimmäksi..). Sen myötä on sitten ollut lämpöä, yskää, nuhaa yms. ikävää. Mutta koulussa oon ollut sitkeästi, koeviikko kun on.

Mulla leviää pää, kun mä en oo päässyt liikkumaan nyt moneen viikkoon. Eka ennen leikkausta oli motivaatio vähän hukassa ja tosi kiire kaiken kanssa, sitten oli leikkaus ja liikuntakielto ja nyt on flunssa. Liika sohvaperunointi ei oo kivaa (enää nykyään)...

Tosiaan, koeviikko oli ja meni. Tänään aamulla istuin viimeisessä kokeessa. Jotenkin hullua ajatella, että tää oli mun toiseks viimeinen koeviikko! Mulla oli tällä koeviikolla neljä koetta, tosin vain kolmena päivänä: viime viikon perjataina oli äikän esseepreli (joka meni vähän niin ja näin...), eilen tiistaina oli yhteiskuntaoppi ja enkun suullinen koe (jotka kumpikin meni ihan jees!) ja tänään oli sitten enkun koe (joka meni joko tosi huonosti tai sitten kohtalaisesti...). Lukumotivaatio on ollut nyt vähän hukassa, joten saa nähdä miten se näkyy tuloksissa... :S

Mutta, jospa mä saisin jotain aikaseks nyt. Mulla on ruhtinaallinen VAPAAPÄIVÄ huomenna, joten saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan! Perjantainakin on vaan palautuksia, ja näillä näkymin ois tarkoitus käydä myös tsekkaa Cheekin keikkakunto ja Varkauden yöelämä :D

Eipä mulla nyt muuta!

Hyvää keskiviikkoa kaikille! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti