lauantai 12. lokakuuta 2013

Viime kuukausien shoppailut

Kiirettä on pitänyt, mutta nyt vihdoin on aikaa istahtaa koneelle päivittelemään teille jo kauan sitten lupailemaani postausta, nimittäin ostoksia tauon ajalta!

Taas vaihteeksi on ollut puhetta tuolla kommenttiboksin puolella minun rahapolitiikastani... Sovitaanko, että se on minun oma asiani, jookosta? :) Välillä tulee tehtyä kalliimpia investointeja, pakonkin vuoksi.

Yksi hyvä esimerkki pakon edessä hankkimisesta on se, että mun vanha tietokone on enemmän ja vähemmän sanonut sopimustaan irti jo useamman kuukauden ajan ja viimein viime kuussa se sitten simahti. Oli pakko ostaa uusi tietokone (mulla on meidän talon ainoa iso läppäri, jolla mä voin tehdä kouluhommat, joten siksi pakko). Valinnan päätteeksi päädyin kiikuttamaan kotiin Acerin Travelmaten ja voin sanoa olevani todella tyytyväinen. Vihdoin olen saanut tähän jotain selkoa (Windows 8 on tuottanut vähän harmaita hiuksia, mutta vihdoin alan olla sinut sen kanssa) :)
Toinen isompi hankinta joka tuli tehtyä kuuluikin jo videolla, eli Nikonin D5100. Oon ihan täysin rakastunut siihen! (Ja anoille tiedoks että myin kyllä vanhan kameran...)

Mutta tosiaan, tällaisia isompia hankintoja tulee (onneksi) tehtyä vaan monen vuoden välein, en mä sentään mikään Roope Ankka oo ;)

Mutta sitten niihin pienempiin (ja halvempiin) ostoksiin..
Mustavalkoinen raitapaita GinaTricotista
Ihana viininpunainen paita GinaTricotista
...sekä sama luonnonvalkoisena
pari DVD:tä
Reebookin aivan ihanat treenikengät (jotka näkykin jo syyskuun lemppareissa)
Aivan ihana neule GinaTricotista (alennuksessa)
Fjällrävenin Kånken-reppu (tämäkin reppu täällä jo näkynyt) Partioaitasta (tarjouksessa)
Vaalea ohut palmikkoneule H&M:ltä
Ihana t-paita BikBokista (alennuksessa)
Kollari Vilasta (alennuksessa)
Mustat farkut Vilasta
Aivan ihana raitamekko Halpahallista (tää on aivan unelma päällä!)

Sellaista. Noita oli aika paljon, mutta ne onkin muutaman kuukauden ajalta :)

Löytyikö lemppareita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti