lauantai 26. lokakuuta 2013

I wish you could see that I'm okay

Viikko on mennyt yhdessä hujauksessa. Jotenkin voisi kuvitella, että lomasta on jo paljon enemmän aikaa.

Minulla a.k.a huonolla bloggaajalla ei ole ollut valitettavasti aikaa teille - valitteluni. Minulla on vain ollut valitettavasti kädet täynnä abihommia, esitelmiä ja erinäisia projekteja. Ja hommaahan ei helpota yhtään se, että alkuviikosta mä vielä saan (järkyttävän) kasan tehtäviä, koska mä lähden keskiviikkona koulun jälkeen kohti Porvoota ja vietän siellä loppuviikon mummin ja vaarin luona. Kiva pitkästä aikaa päästä sinne!

Muutenkin ensi kuukausi tulee olemaan yhtä hullunmyllyä - ensin olen kuun vaihteen etelämmässä vierailulla, sitten on "vajaa viikko" koulussa koulun retken vuoksi (vihdoin päästää Jyväskylään - tätä on odotettu kolme vuotta!) ja sitten mä oon vaan pari päivää koulussa, koska mut leikataan (ei huolta, päiväkirurgia vaan, mutta tosin loppuviikko saikkua...). Niin ja niihin kahteen päivään sisältyy koulukuvausta, enkun kuuntelua yms... Ja sitten alkaakin koeviikko olemaan ovella...

Ja kuka sanoi, että mulla on tylsä elämä? :D

Epämääräisen kiirekiirekiire-selityksen jatkoksi on hyvä iskeä asukuvat muutaman viikon takaa :)
Rennolla meiningillä on näköjään menty. Neule, vyö ja kaulakoru on H&M:stä, boyfriend-farkut GinaTricotista ja kengät Footwaylta. Niin, ja kello on Kultajousesta.

Tällaisen sekametelisopan päätteeksi on hyvä toivottaa mukavaa viikonlopun jatkoa teille!

P.s. Jospa minäkin aina silloin tällöin ehtisin tännekin jotain laitella - ideoita ainakin olisi paljon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti