tiistai 2. huhtikuuta 2013

Shoot anything that moves

Reilu viikko sitten kuvailtiin ja käytiin leffassa Emman kanssa. Hän tuli koulun jälkeen meille, halusi laittaa mun hiukset ja meikata mut ja sitten ottaa kuvia - jonkin sortin photoshoot siis. :) Yleensä mä oon vaan se, joka on kameran toisella puolella ;)

Kuvat on valitettavasti aika epätarkkoja, koska päästiin kuvailemaan vasta aika myöhään ja oli jo hämärää. Ja mun kuvanmuokkaustaidot kun ei oo maailman parhaat (muokkasin itse kaksi ensimmäistä, kolmas on Emman käsialaa)... (Armoa!). Tässä kuitenkin kolme parasta otosta :)


Päälle päätyi siis luottoneule VeroModasta ja mun uusimmat farkut, jotka löysin siis GinaTricotista. Luottokaulakorukin roikkui kaulassa (Ur&Pennistä) ja nominationit kiikkui ranteessa.

Loppuun vielä pari Instagram-kuvaa samalta illalta.

2 kommenttia: