torstai 4. huhtikuuta 2013

Push play, stop rewind

Moi, mitä teille ihanaisille kuuluu?

Mulle kuuluu hyvää, pääsin tänään jo aikaseen kotiin, kun oli vaan matikan koe aamulla - ja koeviikko on nyt OHI! Niin ja on kiva ilma ja muutenkin positiivinen olo. Reissukin lähestyy  uhkaavasti. Oikeestaan kahden viikon päästä mä oon jo junassa matkalla Helsingin kautta, toivottavasti aurinkoiseen, Espanjaan! Huisia!

Pääsiäinen meni tuossa koeviikon keskellä vaan nukkuessa ja kokeisiin lukiessa, paitsi lauantaina tuli käytyä Matkuksessa pyörimässä. :)

Tänään mä oon ollut vaan koneella ja opetellut kuvaamaan mun järkkärin manuaali-asennolla, tähän asti kun on luvattoman usein tullut otettua kuvia automaatilla... :/

Mutta tässä hieman kuvasaldoa ja ihan ensiksi aivan ihana kappale!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti