sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Forgotten

Vihdoin on aikaa (toivottavasti) paneutua hieman jälleen paremmin blogimaailmaan! Lomalla siis. Tosin mitä olisi loma minulla ilman koulua - hah. Jälleen äikän kirjaprojektia pukkaa! Mutta ei anneta sen pilata tunnelmaa.

Mä en malta ensinnäkään odottaa joulua, joka on jo huomanna!!! :D Vaikka joulu stressaakin mua jonkin verran (vieläkin kaksi lahjaa kesken...) on se silti yksi vuoden kohokohdista. Hyvää seuraa, ruokaa ja vain oleilua.

Mulla on tosi paljon kuvia ja kerrottavaa, joten en tiedä oikein, mistä aloittaa. Mulla on tapahtunut pieniä muutoksia ulkonäössä viime aikoina ja en malta olla kertomatta niistä teille! Mutta taidan mennä suht. aikajärjestyksessä ja tunkea nuo puuttuvat päivän asut tässä ensin pois alta. :)

Lisäksi en malta odottaa ensinnäkin ensi viikon lauantaita ja kevättä joka tuo varmasti monta ikimuistoista hetkeä tullessaan, ensinnäkin ensi viikolla tapahtuvan muutoksen vuoksi ja muidenkin ihania tapahtumien! Mutta niistä lisää sitten, kun on niiden aika! ;)

Huippua joulua teille ihanaisille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti