perjantai 25. toukokuuta 2012

Täydellinen meikkipussi

Suurin osa tämän postauksen tuotteista tulee todennäköisesti olemaan teille tuttuja entuudestaan tästä ja tästä postauksesta, mutta muutama on vaihtunut.


Tällaiselta näyttää meikkipussini sisältö nykyään:
Siinäpä ne on, kaikkia noista en edes käytä päivittäin.

1. Garnier BB-voide, sävy light
Mä ostin tän osittain mainonnan urhina maaliskuussa, mutta on ollut kyllä jokaisen pennin arvoinen! Mun herkkä iho tykkää, eikä tarvitse erikseen ostaa montaa tuotetta, kun tuossa ne tavallaan on samassa paketissa. Tuon myötä mun ei oo tarvinnut käyttää päivävoidetta ja valokynääkin oon taitanut laittaa pari kertaa vaan tuon lisäksi... Eli sanotaanko, että mainio pakkaus! Paljon kevyempi kuin normaali meikkivoide ja sulautuu hyvin omaan ihon väriin. Mulle ainakin riittää yksi kerros vallan mainiosti. Levittyy mun mielestä parhaiten meikkisienellä.

2. L'oreal Paris True Match-puuteri, sävy W3
Mä oon käyttänyt tätä puuteria siitä asti, kun aloitin meikkaamisen joskus seiskaluokalla. Toimii mulla! Täydelliset sävyt ja koostumus.

3. L'oreal Paris Touche Magique-valokynä
Ennen käytin tätä päivittäin, mutta nykyään harvemmin - kiitos BB-voiteen. Toimiva tuote silti. Tykkään.

4. Gosh Eyebrow pencil, sävy 01 Brown
Täydellinen sävy, eikä tee kulmista liian "piirrettyjä". Käytän satunnaisesti (eli silloin kun jaksan/on aikaa aamulla).

5. IsaDora Inliner kajal, sävy 51 Indian black
Käytän silloin, kun haluan tummuuta silmiin lisää. Piilareiden kanssa en käytä, koska mun silmät ei tykkää siitä yhdistelmästä. Tuo hyvin syvyyttä silmiin ja pysyy hyvin vaikka koko päivän.

6. Rimmel London Glam'Eyes-eyeliner
Tykkään paljon, kestää hyvin koko päivän. Laitan silloin kun jaksan ja on vakaa käsi aamulla :D

7. Rimmel London-luomiväripaletti, sävy 710 Twilight zone
Monipuolinen paletti, jolla saa loihdittua sekä arkimeikkiin että juhlameikkiin sopivan silmämeikin! Käytän satunnaisesti arkena.

8. Iberon ripsentaivutin
Ostin tän joskus vuosi sitten ja en luopuisi ihan heti! Tykkään tosi paljon! Tuo avoimmuutta katseeseen.

9. Lancôme Hypnôse Doll Eyes-ripsiväri, sävy 01 Black
Sain tämän viime syksynä äidiltä Irlannin tuliaisena ja tykästyin! Mä oon aina tykännyt Lancômen ripsareista, mutta tää on ylivoimasesti paras. Tuo lisää pituutta, tuuheutta ja väriä just sopivasti!

10. Blistex-huulirasva
Ylivoimaisesti paras Blistexin huulirasvoista. Ahkerassa käytössä.

Siinäpä ne, löytyikö omia suosikkeja?

2 kommenttia:

  1. Mielipiteistä ei voi kiistellä mut mun mielipide on että tuo BB-voide on ihan täyttä paskaa purkissa! Onneks en ostanu koko tuubia vaan käytin näytteen joka tuli jonkun lehden välissä. En tosiaan voinu lähtee mihinkään se naamalla. Hyhhyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan, mielipiteistä ei voi kiistellä ja kaikille ei vaan kaikki sovi. :)

      Poista