tiistai 29. toukokuuta 2012

Top 10-vaatteet

Luvassa kurkistus lemppareihini.


Nämä ei ole missään järjestyksessä, koska kaikki on mulle näistä yhtä rakkaita. Jokaisesta kategoriasta on esimerkki tai pari.


1. Villasukat
Mä käytän villasukkia ympäri vuoden ja oon todellakin addiktoitunut! Kaikki kuvassa olevat on itse tehty.


2. 3/4-hihaiset paidat
Oon viime aikoina tykästynyt 3/4-hihaisiin paitoihin ja niitä on lyhyessä ajassa kertynyt kaappiini melko paljon. Pari lemppariani on tuo H&M:n (vas.) ja GinaTricotin (oik.).


3. Farkut
Mä oon aina tykännyt farkuista ja sama meno tulee varmaan jatkumaankin! Mun lempparit on nuo SavannaShopista ostetut kulutetut (vas.) ja GinaTricotista ostetut mustat (oik.).


4. Yksiväriset topit
Näitä on todella kätevä yhdistellä eri asuihin ja valikoimaa on laajalti. Mun lemppareita on GinaTricotin topit. Lempparivärit näistä on tuo musta ja minttu tällä hetkellä.


5. Villapaidat
Kuten moni on voinut huomata, mä rakastan neuleita! Niihin on kiva uppoutua ja ne on ihanan lämpimiä! Lempparit tällä hetkellä on GinaTricotista ostettu harmaa (vas.) ja Kappahlista ostettu ylisuuri raidallinen (oik.).


6. Shortsit
Kesän ykkösvaate ehdottomasti! Mun lempparit on nämä Pariisin Promodista ostetut farkkushortsit.


7. Villatakit
Mä tykkään siitä, että villatakit on niin monikäyttöisiä: talvella tarpeeksi lämpimiä ja kesällä sopivia iltaisin. Tämän hetken lemppari on tämä Ruotsista ostettu.


8. Pitkät huivit
Nämä käy niin moneen asuun ja lämmittää kivasti. Mun lemppari on tämä Egyptistä ostettu musta.


9. Kollarit
Naurakaa vaan :) Paras kotivaate ikinä! Sopiva vaate myös urheiluun. Tykkään. Fruit of the Loomin kollarit on mun mielestä parhaita.

10. Nahkatakki
Paras takki ikinä! Kestää pientä sadetta ja on just sopivat lämmin kevääksi ja syksyksi. Kuvassa on mun eka nahkatakki, joka ostettiin, kun mä olin 13-kesäinen. Eli melkein neljä vuotta sitten. Ahkerassa käytössä yhä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti