maanantai 13. helmikuuta 2012

Arkimeikki

Pari lukijaa on kysellyt postausta mun arkimeikistä, joten täältä pesee!


Huom. En ole mikään taitava meikkaaja, meikkaan tavalla, jonka olen huomannut itselleni toimivaksi!


Mun arkimeikki on todella yksinkertainen ja neutraali.


Naama ilman meikkiä:
Mun iho on todella pintakuiva ja tarvitsee siis hyvän kosteutuksen. Tällä hetkellä käytän meikin alla Nivea Visage Youngin Control Shine-geeliä ja toimii! Levitän geelin tasaisesti koko naamalle ja Garnierin Roll-onin silmien alle virkistämään.


Tuotteet:
Naama kosteutuksen jälkeen:
Kosteutuksen jälkeen melko välittömästi meikkivoidetta kehiin. Itse käytän Maybelline New Yorkin Dream Matte Moussea sävyssä 040 Fawn. Itse levitän meikkivoiteen meikkisienellä tasaisesti kasvojen alueelle.
Naama meikkivoiteen jälkeen:
Meikkivoiteen jälkeen laitan silmien alle hieman valokynää, sillä itse koen, että silmän aluseni ovat hieman tummat. Käytän L'Oreal Parisin Touche Magiquea.
Naama valokynän jälkeen:
Seuraavaksi väritän kulmat. Käytän Goshin Eyebrow Penciliä sävyssä 01 Brown.
Naama kulmien värityksen jälkeen:
Kulmien jälkeen levitän puuteria kevyesti koko kasvojen alueelle. Käytän L'Oreal Parisin True Matchia sävyssä W3.
Naama puuteroinnin jälkeen:
Sitten on vuorossa ripset. Ensin taivutan ne ja sitten lisään kerroksen Rimmel Londonin Extra Super Lash-ripsaria sävyssä 101 Black Black.
Ripset ennen taivutusta:
Ripset taivutettuna:
Ripsarilla:
Viimesenä lisään huulirasvan. Tällä hetkellä käytössä Blistexin Kostetuttava huulivoide.
Ja sitten on valmista!

6 kommenttia:

  1. Tää on kiva! :) Näitä lisääääääää! (:

    VastaaPoista
  2. voisitko vielä joskus harkita tekeväsi jostain sellaisesta meikistä postauksen, jota käytät esimerkiksi juhlissa ? =)

    VastaaPoista
  3. Ootko koskaan muotoillu kulmiasi? sulle kävis sillai kulmien "alusta" paksut ja sitten loppuosasta ohuet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon mä joskus, mutta viime aikoina oon ollut laiska nyppimään niitä. :)

      Poista