torstai 25. helmikuuta 2010

You're always in my heart

Mä oon niiin väsynyt! Lähinnä kouluun ja ihmissuhteisiin tällä hetkellä. Mulla meni tässä vähän aikaa sitten välit poikki pitkäaikaisen parhaan ystävän kanssa ja nyt hän sitten syyttää siitä minua, etten muka ottanut häntä huomioon ja hyväksynyt häntä.. Minua vain alkoi ahdistamaan, että minun piti koko ajan olla omistautunut vain hänelle ja minulla ei käytännössä katsoen saanut olla muuta elämää ja muita ystäviä kuin hän. Aina kun hän halusi olla kanssani, minulla täytyi olla aikaa hänelle. Lopulta en enää jaksanut tätä ja ystävyytemme loppui riitaan. Hän syyttää minua kaikesta. Tällä hetkellä olo on vapautunut, mutta silti tuntuu, että seinät kaatuvat niskaan. Tätä oloa on vaikea selittää, mutta joka tapauksessa olo on aika ristiriitainen. Sinäänsä mä kaipaan yhteisiä hetkiämme, minulla on kuva meistä yöpöydälläni muistona niistä. En missään nimessä halunnut hänestä vihamiestä, halusin vain enemmän tilaa hengittää ja elää omaa elämääni.

Ja kouluun olen väsynyt siinä suhteessa, että minulla ei ole ollut kokeetonta viikoa liekkö viiteen viikkoon. Joka viikko on 2-4 koetta. Sitä ei ihminen pitkään kestä, mutta pakko on. Onneksi pian on loma, jonka senkin allekirjoittanut viettää leirillä, mutta silti, se on lomaa koulusta!

Mutta nyt mie lähden syömään pannukakkua, jota äiti teki ja sen jälkeen neulomaan. :) Öitä!



Tiistai-iltana oli ihana fiilis, kun kävelin lumisateessa kotia kohti ja kuulokkeista alkoi kuulua Nemo <3


-Heidi-

1 kommentti:

  1. Hyviä kappaleita olet valinnut tämän kirjoituksen oheen, erityisesti within temptationista tykkään kovasti.

    VastaaPoista