sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Materialistin mahtiviikko















Aivan ensimmäisenä, tässä nämä lupaamani valmistuneet käsityöt. :) Tuo paita valmistui siis jo reilu viikko sitten ja nuo sukat viime yönä. Nuo sukat ovat Katelle, meidän vaihto-oppilaalle. :) Nyt sitten työn alla on villasukat äidille ja villatakkia pitäisi jatkaa. Mietin myös, että pitäisikö aloittaa vaikka neulomaan hupparia, kun riparille pitäisi saada jotain suuritöistä, mutta helppoa neulottavaa... Villatakki on sinne otettavaksi liian vaikea ja sukat mä teen kahdessa illassa...

Eilen käytiin Kuopiossa shoppailemassa, kangaskauppaan ei valitettavasti ehditty vaikka niin oli suunnitelmissa... Kierreltiin kaupungilla lähes viisi tuntia. :) Kuntoiltuakin tuli, kun kannettiin mun ihanaa sähkökitarapakettia noin puoli kilsaa ylämäkeen. :) Eli siis... Ostettiin mulle vihdoin se sähkökitara, Fender-merkkinen sellainen (mustavalkoinen). Kuvaa laitan siitä sitten tarkemmin, kun olen ehtinyt sen purkaa paketista (eli varmaan joko ens viikon lopulla tai sitten viikon 10 lopulla).

Ylläolevassa kuvassa viikon hankinnat. :)
Ylläolevasta kuvasta muutama sananen... Eli Kotiteollisuuden Ukonhauta oli pakkohankinta, kun löytyi alle kympillä. :) Oli ollut jo kauan "must have"-listalla. Rockway-lahjakortin sain kitaran oston yhteydessä. Alkuviikosta taloon asteli tuo Nokia E55. Lyijyt oli kanssa pakko saada, sillä ne olivat totaalisen loppu. Inferno tarttui mukaan Tarot-jutun vuoksi ja tuo Ankkojen maailmanhistoria 2 oli pitempään ollut harkinnan alla, ja kun kerran halvalla sain... Ei sitä voinut jättää hyllyyn... Tuollaiseen muumi-teerasiaan olin ihastunut jo muinoin ja sellainen kun sattui eteen ostin sen. Kuten ylläolevasta kuvasta näkyy, minua ei kannata päästää karkkikauppaan, mutta tuosta riittää onneksi moneksi viikoksi. Blistexiin minulla on alkanut muodostua riippuvuus...
Eilen käytiin syömässä Subwayssa <3
Ollaanko me liian pelottavia? Katen ilme kertoo kaiken...Me ollaan!
Syönnin jälkeen käytiin katsomassa josko oravat näyttäytyisivät meille hautausmaalla, mutta niin ei käynyt...

Eilen illalla tilasin vielä Levykauppa Äx:stä levyjä:
-Children Of Bodom - Trashed, lost & Strungout-cds
-Tarot - Gravity Of Light (ilmestyy 10.3)
-Poisonblack - Of Rust and Bones-limited edition (ilmestyy 17.3.)

Tänään sitten oli vuorossa lumiukon tekoa ja lumitöitä...


Käytiin lumitöiden jälkeen Varkaudessa, kun iski laiskuus, eikä kukaan jaksanut tehdä ruokaa... Joten Mäkkäri kutsui... Äsken sitten tehtiin omenapaistosta australialaisittain. Ja piti käydä ajamassa asuntoautolla, ettei akut tyhjene. Mukaan tarttui minulle reinot <3

Mutta nyt minun täytyy mennä lukemaan historiaa...

Hyvää yötä!

-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti