maanantai 12. elokuuta 2013

Shopaholic

Nyt siis näitä parin viikon takaisia löytöjä!

Tuolla reissulla löytyi tosi hyvin kaikkea, joten tällä kertaa saalis olikin vähän isompi (ainakin musta tuntu siltä). Tällä kertaa kaikki oli jopa todella tarpeellisia - hyvä minä!

No, ei muuta kuin here you go!
Oon jo pitkään etsinyt itselleni kultaista kelloa (kun vihdoin olen kullalle lämmennyt!) ja nyt vihdoin sellainen löytyi! Mä itse asiassa varasin jo kesäkuussa Ur&Pennistä kultaisen kellon, mitä ei sitten alkanut kuulua (kävin kyselemässä yms.), no onneksi tämä kello löytyi. Mulla on samanlainen tummanhopeisena ja tykkään ihan hirveesti! Hintaa jäi alennusten jälkeen noin 37€, ostin sen Kultajousesta. Koska mulle on alkanut kertymään nyt kelloja, niin ajattelin ostaa myös kellorasian (siihen mahtuu 5 kelloa), jolle jäi hintaa noin 9€. Ei siis paha!
Ginasta tuli ostettua tuollainen kiva glitter-lakka, 3,95€ (lakkahamsteri tässä moi!) ja kynsilakanpoistoaine, 1,95€.
Koska koulun alku oli lähellä, pitihän mun uusi kalenteri ostaa! Tällä kertaa päädyin tuollaiseen suloiseen Muumi-kalenteriin, 16,95€, Suomalainen kirjakauppa.
Sporttijuttujakin tuli ostettua! Puman salihousut Budget Sportista 34,90€ (norm. 55€) ja kännykälle juoksukotelo (käteen) Stadiumista 17,90€.
BikBokista tuli ostettua tuollainen valkoinen ohut neulehuppari (24,95€) ja löysä perus t-paita, jolle jäi alennusten jälkeen hintaa 4,95€.
Oon jo tosi pitkään etsinyt kohtuuhintaista punaista bleiseriä ja vihdoin tärppäsi! H&M:ltä löytyi ja alennusten jälkeen hintaa jäi 12€. Oon myös pitkään kuolannut maxihameiden perään ja vihdoin ostin omani! Tämäkin H&M:ltä, hintaan 14,95€.
Tuli myös täydennettyä housuvarastoa.... Mä oon jo pitkään halunnut löysät boyfriend-tyyliset farkut ja meninkin Ginaan sovittelemaan niitä. No, en ollut tyytyväinen, koska mallit näytti vähän tiukoilta mun päällä (siis se koko, mitä mä normaalisti käytän), joten päätin kokeilla alerekissä keikkuneita farkkuja, jotka oli siis mulle monta kokoa liian isot. Ne oli just sellaiset, mitä mä hain! Sopivan rennot, ja onhan vyö keksitty! Ostopäätöstä myös helpotti tuntuva alennus (maksoin farkuista 20€, normaalihinnan ollessa 49,95€).
Löysin myös vihdoin samanlaiset housut, kuin muutama vuosi sitten Pariisista. Pariisista ostamani housut ovat olleet todella kovassa käytössä, joten meinasin hyppiä riemusta, kun löysin nämä! Pitihän niitä sitten hamstrata parissa värissä. Hintaa oli 14,95€/kpl.

Sellaisia kivoja juttuja löytyi tällä kertaa! Mitäs mieltä siellä ollaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti