sunnuntai 5. elokuuta 2012

Täydellinen päivä Jyväskylässä

Keskiviikkona tuli käytyä pitkästä aikaa taas Jyväskylässä - kampaajalla jälleen kerran. Siistiytin vain vähän latvoja, joten eroa entiseen ei oikeastaan tullut. Lopuksi kampaaja vielä suoristi hiukseni, jotta ne pysyisivät päivän kuosissa. Samalla huomasin, että minullehan käy suorat hiukset! Ainakin minun mielestäni!


Päivän asu:
shortsit Promod, Paris / paita Cittari / sukkahousut Lindex / kengät Converse / kaulakoru Glitter / nominationit


Kampaajan jälkeen hiukset näytti tältä:
Me ei yhtään muistettu, että rallit alkaa keskiviikkona, joten yllätyttiin, kuinka paljon porukkaa oli liikenteessä! Onneksi keskustassa oli kuitenkin suhteellisen rauhallista.


Kampaajan jälkeen mentiin syömään Pancho Villaan. Söin sen minkä aina eli kanahampurilaisen. :)
Syönnin jälkeen lähdettiin kiertelemään kauppoja. Viime aikoina on tullut ostettua paljon kaikkea, mutta joskus vain tulee vastaan niin paljon sellaista, että niitä ei voi vain ohittaa, koska sitten se jäisi kaivelemaan hampaankoloon, koska se ja se olisi ollut niiin täydellinen. Kaiken kaikkiaan kesän alennusmyynnit ovat olleet erittäin onnistuneet omalta osaltani ja syksyn muotikin näyttää värejen puolesta lupaavalta :D


Jyväskylästä löysin aika paljon koruja (joista on minulla ollut pulaa viime aikoina!!), vähän koulujuttuja ja muuta mukavaa. Kaikki oli tarpeellista ja ollut must have-listalla jo kauan, joten heräteostoksilta vältyttiin.


Löydettiin ihanan iso Punnitse ja Säästä-kauppa, joten sieltä tuli käytyä taas ostamassa tummasuklaalakuja. 1,30€/100g.
Kynsisettejä tarvitsee aina, joten H&M:ltä tarttui tälläinen matkapakkaus mukaan hintaan 1,95€.
Mun entinen kynnenkiillottaja vetelee jo viimeisiään, joten Gina Tricotista tuli ostettua uusi hintaan 2,95€. Lisäksi olen etsinyt jo kauan suurta sormusta itselleni ja alennushyllyltä löysin erittäin ihanan yksilön hintaan 1€ (norm. 9,95€).
Ur & Pennistä tuli tehtyä mahtavia löytöjä, sillä siellä oli tällä hetkellä melkein kaikki tuotteet joko -50% tai -70%. Ostamani tuotteet oli kaikki -70%. Sulkakorviksilla oli hintaa alennuksen jälkeen 1,80€ (norm. 6€), musta/valkohelmet maksoivat alennuksen jälkeen 3€ (norm. 10€) ja jättidonitsille jäi hintaa 2,10€ (norm. 7€). Kannattava diili siis :D
Punaiset helmet löytyivät Bijou Brigittestä hintaan 9,95€.
Prismasta mukaan tarttui uusin suomennettu Sookie Stackhouse-romaani Veren sitomat hintaan 19,95€. Vaikuttaa ihan hyvältä (oon jo aloittanut lukemisen).
Vihkot Sokokselta hintaan 2,50€/kpl ja kalenteri Suomalaisesta kirjakaupasta hintaan 13,95€.
Mä oon etsinyt itselleni nilkkureita jo varmaan ikuisuuden ja nyt löysin nämä ihanat nilkkurit Prisman lastenosastolta! Nämä oli kaiken lisäksi -15%, joten hintaa alennuksen jälkeen jäi 25,45€ (norm. 29,95€).
Musta laskeutuvalla kaula-aukolla varustettu paita löytyi H&M:ltä hintaan 9,95€. Mulla on tämä sama paita jo valkoisena ja kaksi samantyylistä VeroModasta (minttu ja koralli). Musta oli vielä etsinnässä ja nyt sekin löytyi! Mä oon totaalisen rakastunut tähän malliin!
Korallin värinen huivi (Pieces). Hintaa alennuksen jälkeen jäi 6,95€, kun normaalihinta oli 9,95€.
Finnwear Shape-alushame Cittarista hintaan 24,90€.
Musta aivan täydellinen mekko Cittarista (mm. tähän on tarkoitettu tuo alushame) hintaan 20€. Normaalihinta 26,90€. Aivan täydellinen malli ja kaikkea!! Mä oon etsinyt mustaa mekkoa itselleni jo vuosia ja nyt löytyi täydellinen yksilö!

Matkaevääksi käytiin vielä ostamassa Arnoldilta donitsi, joka syötiin äidin kanssa puoliksi.
Täydellinen päivä Jyväskylässä kaikin puolin: olen erittäin tyytyväinen hiuksiini ja ostossaldooni!

1 kommentti: