perjantai 24. elokuuta 2012

Koulupäiväni

Minulta on pyydetty jo jonkin aikaa postausta siitä, minkälainen koulupäiväni on. No, perjantain kunniaksi ajattelin vihdoin toteuttaa sen!

Tällainen koulupäivä minulla oli maanantaina 13.8. Kaikki kuvat on otettu Samsung galaxy S2:lla.
Tuona aamuna lähdimme matkaan 07:35. Kuljen yleensä äidin kyydissä kouluun. Koululla olin siinä vähän ennen 08:00.
Ensimmäiset kaksi tuntia minulla oli MAB4-kurssia, eli lukion lyhyen matematiikan 4. kurssi. Aiheena on matemaattinen analyysi (derivaatta).
Tuossapa tuo minun tämän jakson helppo lukujärjestys on. Matematiikan jälkeen oli siis luvassa kaksi hyppytuntia.
Hyppytunnin kulutin matikan läksyjen parissa ja neuloen. Mä en yleensä syö koululla, joten eväänä oli mukana Nutrilett'n ateriapatukka.
Kun kello löi kaksitoista, oli aika siirtyä seuraavalle tunnille.
Viimeiset kaksi tuntia kului englannin luokan penkkiä kuluttaen, sielläkin menossa kurssi nro 4 (ENA4).

Sellainen oli minun koulupäiväni tuolloin :)

2 kommenttia:

  1. Mikset syö koulussa?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aika nirso ruoan suhteen ja kaiken lisäks mulla on mielenkiintoinen ruokavalio, jota valitettavasti ei osata valmistaa niin, että mä voisin sitä syödä.

      Poista