tiistai 24. huhtikuuta 2012

Nautiskellen

Sunnuntaina lähdettiin käymään Kuopiossa, koska isä halusi käydä Hong Kongissa ja Prismassa oli asiakasomistajapäivät (ja hyvät tarjoukset! :D). Samalla eksyttiin Amarilloon syömään.


Voi todellakin suositella Amarillon Premium Burgeria: todella maukas ja iso annos, joka ei jätä varmasti nälkäiseksi! Kuvaa minulla ei valitettavasti tästä ihanuudesta ole (ehdin syödä sen ennen kuin tajusin ottaa kuvan - hups!). Jälkkäristä mulla sen sijaan on kuva. Ja mä kun luulin saavani PIENEN jäätelöannoksen... 
Mun ilme saattoi olla erittäin mielenkiintoinen, kun annos tuotiin pöytään... Mutta hyvää oli!

Ja loppuun sunnuntain asu:
toppi GinaTricot / neule JC / farkut Kappahl / kengät CM / kaulakoru lahja / nominationit / korvakorut Claire's, Pariisi


Ostoksista kertoilen sitten paremmalla ajalla (ja sitten kun oon sitä edeltävät ostokset saanut esiteltyä) :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti